2777
2789
عنوان

بچم

159 بازدید | 14 پست

واسه بچه اولم شیرم خیلی زیاد بود جوری که لباسم خیس میشد ولی بچه دومم اینطور نیست سینه هام درد نمیگیره ولی بچه بهداشت میبرم وزن گیریش روی نموداره ولی بچم شیر کم می خوره بنظرتون چرا چیکار کنم تو رو خدا کمک کنید🤒

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وقتی وزنش اوکیه لطفا واسه خودت دل‌مشغولی بیخود درست نکن و خودت رو اذیت نکن الکی...اون به قدر کافی داره میخوره تو نگران نباش..من انقدر از این ناراحتی های بیخود و حساسیت های نابجا داشتم ،دارم اینو بهت میگم..تازه بچه من اصلا هم وزنش نرمال نبود ولی سالم بود و مشکلی تو آزمایشاتش نبود دکتر هم گفت همینه جثه ش بیخود بچه رو پیش من نیار

تا وقتی رو نموداره نه خودت حرص بخور نه بچه رو اذیت کن خاهر من خودم کشتم سر این موضوع

خیلی استرس دارم و همه اذیتم میکنن میگن شیر ت رو لباست نمیره پس شیر نداری شیر خشک بده ولی پسرم شیر خشک نمی خوره 

خیلی استرس دارم و همه اذیتم میکنن میگن شیر ت رو لباست نمیره پس شیر نداری شیر خشک بده ولی پسرم شیر خش ...

بخدا اینجوری همین استرسی که داری باعث میشه شیرت کمتر بشه از من به تو نصیحت به حرف بقیه گوش نده لذت ببر از نوازدیش،کاری که من نکردم اللان که بچم بزرگ شده پشیمونم فقط خودم داغون شدم وافسرده وعصبی مه حوصله بچه رو ندارم 

خدایا ممنونم بخاطر همه چیز 
بخدا اینجوری همین استرسی که داری باعث میشه شیرت کمتر بشه از من به تو نصیحت به حرف بقیه گوش نده لذت ب ...

کاملا حق با تو ولی دیگ از حرفاشون خسته شدم بردمش بهداشت سه ماهگی ۶ کیلو نیم بود وزن تولدش ۳ کیلو ۲۰۰ بود گفت خیلی خوبه و



[QUOTE=271537346]تو شیر افزا استفاده کردی ؟بنظرت خوبه ؟ [/QUOTE

من خیلی شیر داشتم ولی ظاهرا به اصلاح عامیانه بَر نداشت...ببین دوست صمیمی من دقیقا مثل شما بود باور کن تو دوران شیردهی سینه ش شل و ول اصلا یه ۲۴ ساعت بچه شیر نمیخورد سینه  متورم نمیشد تازه جالب اینجاست که موقع گرفتن شیر که بیشتر خانم ها از درد می میرن اصلا سینه ش سنگین و سفت نشد ولی ماشاالله بچش خیلی هم خوش وزن بود..وقتی وزنش خوبه یعنی کافیه شیرت به حرف کسی گوش نکن ولی دوست داری شیر افزا هم بخور بی تاثیر نیست

خیلی هم خوبه وزنش هر وقت بهت گفتن بگو دکترش وبهداشت میگن عالیه کاملا درکت میکنم ولی اهمیت بدی بدتر میشه باورت میشه من بخاطر همین حرفا بعد از زایمانم حمله عصبی بهم دست داد دست وپاهام قفل شده بود تا مرگ رفتم برگشتم 

خدایا ممنونم بخاطر همه چیز 
خیلی هم خوبه وزنش هر وقت بهت گفتن بگو دکترش وبهداشت میگن عالیه کاملا درکت میکنم ولی اهمیت بدی بدتر م ...

اخی عزیزم خیلی سخته باید کسایی  که این حرفا میزنن یکم درک داشته باشن 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز