2777
2789
عنوان

کیا عاشق شدن؟

622 بازدید | 82 پست

بیاین درد و دل کنیم

طرفت میدونه عاشقشی؟

به عشقت رسیدی؟

اوناییکه هنوز نرسیدن چیکار میکنن؟


دیدی وقتی عاشق یکی میشی دیگه هیچکس به چشمت نمیاد حتی اگه بهترین خواستگارو داشته باشی…

بیاین از تجربیات هم از حال و روزهم بگیم جای دیگه که نمیشه حرفامونو بزنیم…

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آره بلاکم کرده دو هفته 🙂💔

روحه من چند وقتیه مرده..💔                                     دختر آرمی :)💜، در حال خوندن زبان کره ای✨🇰🇷 وکیل آینده⚖️، کیدرامری که عاشق گل شیطان و زیبایی حقیقیه 🌈اولین باری که دیدمت فک نمیکردم قراره اینجوری دوست داشته باشم اما تو منو رها کردی تو اوج دلتنگی تو اوج دوس داشتن شاید ندونی ولی تو همیشه جزو بهترین های قلبم بودی و هیشکی هیچ جوره نتونست جاتو بگیره با تموم بدیات بازم من پشت تو بودم اما تو اینو ندیدی نفهمیدی رفتی و با سیلی از خاطرات تنهام گذاشتی و دوباره برگشتی؟ برگشتی که چیو درست کنی؟! برگشتی که دوباره یادم بیاد چی به سر قلبم اومد قلبمو انگار یه چند صد نفری با هم زیر دست و پا لهش کردن اینجوری نبودا قلبم.. تو اینجوریش کردی تویی که گفتی هیچ وقت منو رها نمیکنی غمش خیلی زیاده ها ولی تو نمیفهمی :) قلب من تازه داشت حس عاشق شدن تجربه میکرد تازه داشت میفهمید عشق یعنی چی ولی تو خرابش کردی هیچ وقت تو هیچ زمانی یادم نمیره کاری که تو با من کردی کافر با من نکرد میدونم زمانی میرسه که توام مثل من این حس و حال بهت دست میده اما دیگ خیلی دیره اون روز دیگ من نیستم و میتونی با خیال راحت بری دریغ از اینکه چقد دوست داشتم و تو هیچ وقت اینو نفهمیدی و اما من موندم و افکار بی پایان فهمیده نشده و یه افسردگی و حس اضافی بودن و پوچی که تو دادی بهم..❤‍🩹🙂 

یه بار تو عمرم عاشق شدم و بهش رسیدم 🙂😀

خدایا .. خدای مهربونم .. بابت زندگیم که خوشبختم و تو آرامشم شکرت 🤲🤲🤲خدای مهربونم بابت همسرم .. عشق زندگیم که با تمام وجودم عاشقشم شکرت ❤❤❤خدا جونم .. بابت دوتا فرشته های زندگیم که بهم دادی شکررررت ... همیشه شکررررت .‌ بابت نداشته هام هم شکرت .. 🥰🥰🥰 خدایا شکرت که مادرم و برادرم رو دارم تا همیشه پشت و پناهم باشن.. درسته که پدر ندارم 💔ولی تو رو دارم که مثل کوه بالای سرمی خدا جونم 🥺❤ عاشقتم خدا جونم.... عاشقتممممم❤❤❤

تمام کات ابدی از نبودش خوشحالم😂داشتم میرسیدم که خودش خراب کرد خیلیییی دروغ میداد خسیس بود برای من نه بقیه بهم خیانت کرد سرم داد میزد بلوف میزد اذیتم میکردم

خداروهزار مرتبه شکر که دیگه عشقم نیست😂😂👍🏻

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز