2777
2789
عنوان

پوست صاف

166 بازدید | 8 پست

خانوما من ۱ ساله نورم اسکین مصرف میکنم و دوره درمانم تموم شده منی که روزی ۲ تا جوش میزدم الان دیگه اصلا جوش نمیزنم

اما جای جوش رو گونه هام مونده و چون پوستم سفیده خیلی معلومه قشنگ‌ دونه های قرمز

اگه تجربه دارید بگید برای جای جوش چیکار کنم پی ار پی؟میکرونیدلینگ؟ سا هر چیز دیگه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

گلم این که مصرف کردی جوشت خوب شد من خیلی جوش میزنم 

بله من روزی ۲ تا جوش سرسفید میزدم 

قرص که شروع کردم به مصرف حتی جوشام بیشتر هم شد

بعد ۴،۵ ماه دیگه اصلا حتی ۱ جوش هم نزدم تا الان

نورم اسکین که همون راکوتانه! خیلی ضرر داره که🤦🏻‍♀️ منم دکتر گفت بخور ولی چون اثراتشو دیده بودم نخو ...

اثراتش مال همون دوره ی مصرفه همین که قطع کنید دیگه اذیت نمیکنه 

والا قبل مصرف تاثیر جوشا رو ذهن و روان و اعتماد به نفسم بیشتر بود 😅

حداقل الان اونا رو ندارم 

اثراتش مال همون دوره ی مصرفه همین که قطع کنید دیگه اذیت نمیکنه  والا قبل مصرف تاثیر جوشا رو ذه ...

نه اثرات بلند مدت می‌ذاره خیلی🤦🏻‍♀️ عمم مصرف کرد خیلی هم پوستش عالی شد یه مدت بعدش توی سینش غده زد دکتر گفت بخاطر راکوتانه ، معدش خراب شد (هنوزم هست) 

زن داییم هم خیلی اثرات بدی گذاشت روش پریودیش بهم ریخته بود تا مدت ها چون قرص هورمونیه

شایدم فقط رو بعضیا اینقدر اثر بد می‌ذاره🤦🏻‍♀️ من که میترسم😂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز