2777
2789
عنوان

اسم دختر😬

277 بازدید | 17 پست

وای چقدر اسم انتخاب کردن برا دختر سختهههه

نظرتون راجب اسم 

افرا 

سودا 

چیه

لطفا چند تا اسم این مدلی بگین🙏

تعداد رای : 12
نظرسنجی
افرا
6
50%
سودا
0
0%
باران
3
25%
بهار
3
25%

خدا میگه: «من حَیثُ لا یَحْتَسِبُ» یه‌ جوری کمکت می‌کنم، که فکرشم نکنی :)🤍 ️ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بنظر من رستا خیلی قشنگ و امروزیه 

هم واسه بچه خوبه و هم بزرگسال و چیزی نیست که یه عده بی کلاس بخوان توی جامعه مسخرش کنن واقعا اسم قشنگ و شیکیه 

بین اسم هایی که خودت گفتی افرا اصلا قشنگ نیست البته این نظر منه لطفا اسمی انتخاب کن که دخترت در آینده پشیمون نشه بنظر من اسمایی که انتخاب کردی جالب نیستن 

این ماه تولد دوسالگی کاربری سابقمه 

اینارو نذار قدیمین 🙃

البته ببخش نظر منه سلیقه ها متفاوته


کایرا

لنا

رستا

سلین

السا

تمنا


وقتی از بهترین آدمای زندگیت میرنجی حتی اگه بگی بخشیدمش یه چیزی ته دلت میمونه.. کینه نیس یه جای زخمه یه چیز که نمیزاره اوضاع مثل قبل شه هرچقد هم تلاش کنی خودتو بزنی به اون راه و بگی نه.. بی فایدس یه چیزی این وسط از بین رفته و جای خالیش تا همیشه درد میکنه 💔کینه را از خدایی آموختم که بخاطر یه اشتباه هرگز شیطان را نبحشید🤞
بنظر من رستا خیلی قشنگ و امروزیه  هم واسه بچه خوبه و هم بزرگسال و چیزی نیست که یه عده بی کلاس ...

مرسی عزیزم 

اخه رستا معنی جالبی نداره


خدا میگه: «من حَیثُ لا یَحْتَسِبُ» یه‌ جوری کمکت می‌کنم، که فکرشم نکنی :)🤍 ️ 

اسم دخترم زهرا س اسمی میخوام که بهش بخوره

خب چرا چه فرقی میکنه اسم دخترتون چیه 

بنظر من یه اسم قشنگ انتخاب کنید واسش و این معیار ها که بهم بخورن و اینجور و اونجور باشن رو در نظر نگیر 

شما برای این دخترتون یه اسم اصیل عربی یا فارسی گذاشتید ک خیلی هم مورد احترامه 

میتونید برای اون دخترتون یه اسم خارجی انتخاب کنید 

یا هرچی 

اما بنظر من این معیار هارو در نظر نگیر و خودتو محدود به اینا نکن😍

این ماه تولد دوسالگی کاربری سابقمه 

برا امضات صلوات فرستادم 🌹

وقتی از بهترین آدمای زندگیت میرنجی حتی اگه بگی بخشیدمش یه چیزی ته دلت میمونه.. کینه نیس یه جای زخمه یه چیز که نمیزاره اوضاع مثل قبل شه هرچقد هم تلاش کنی خودتو بزنی به اون راه و بگی نه.. بی فایدس یه چیزی این وسط از بین رفته و جای خالیش تا همیشه درد میکنه 💔کینه را از خدایی آموختم که بخاطر یه اشتباه هرگز شیطان را نبحشید🤞
خب چرا چه فرقی میکنه اسم دخترتون چیه  بنظر من یه اسم قشنگ انتخاب کنید واسش و این معیار ها که ب ...

بحث عربی یا ایرانی و خارجی نیس 

میخوام اسمی باشه که هم آوا باشه با هم 


خدا میگه: «من حَیثُ لا یَحْتَسِبُ» یه‌ جوری کمکت می‌کنم، که فکرشم نکنی :)🤍 ️ 

بحث عربی یا ایرانی و خارجی نیس  میخوام اسمی باشه که هم آوا باشه با هم

نکنید لطفا اینطور 

بعدا بچه هاتون بزرگ شن پشیمون میشن ازین کارتون 

البته بازم نظر خودتونه هرچی میلتونه و امیدوارم بچتون سالم و سلامت بدنیا بیاد و حال زهرا خانمتونم همیشه خدا عالی باشه🩵

این ماه تولد دوسالگی کاربری سابقمه 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز