خب چرا چه فرقی میکنه اسم دخترتون چیه
بنظر من یه اسم قشنگ انتخاب کنید واسش و این معیار ها که بهم بخورن و اینجور و اونجور باشن رو در نظر نگیر
شما برای این دخترتون یه اسم اصیل عربی یا فارسی گذاشتید ک خیلی هم مورد احترامه
میتونید برای اون دخترتون یه اسم خارجی انتخاب کنید
یا هرچی
اما بنظر من این معیار هارو در نظر نگیر و خودتو محدود به اینا نکن😍