2789
عنوان

حاملگی

134 بازدید | 11 پست

سلام بچها من همیشه زودتر از موعدم میشدم الان دو روز ازش گذشته فقط علایم دارم  دردای شدید کمر و شکم ولی خبری نیست خیلیم زعفرون و دمنوش خوردم فایده نداشت یکم ترشح دارم گاهی الان قرص ال دی خوردم صبم تست زدم منفی بود بایدچیکارکنم؟برم ازمابش خون بدم؟

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

تجربه من میگه وقتی بیبی منفیه باردار نیستی من سالها بیبی چک استفاده کردم هیچ وقت خطا نداشت

پس چرا پریود نمیشم اصلا من سابقه نداشتم عقب بیفتخ همیشه زودتره الان ال دی خوردم خطرناک نباشه 

من تا بیبی زدم سریع قرمز شد خیلی پررنگ 

اگه مطمعنی ک باردار نیستی برای پریود شدن یکم زردچوبه بریز تو به لیوان آب جوش بخور زود پریود میشی البته اول مطملن شو ک باردار نباشی.

یه جا گفته  بودید راهکار برای سفیدی پوست بلدید اگه میشه لطفا بگید ممنون میشم.

روغن مصرفیتون دنبه کنید و صب ناشتا خاکشیر با اب ولرم عسل ابلیمو بخورین ی روز درمیون 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792