2777
2789

بچه‌ها اگه خرید سوپرمارکتی دارین، امروز یه سر به توپ تخفیف دیجی‌کالا بزنین. 😄

هم تخفیف‌های خوبی گذاشته، هم یه کد ۵۰۰ هزار تومانی داره.

کد: TT554

من گفتم اینجا هم بذارم شاید به دردتون بخوره. 🌸

منم 23 سالمه با تفاوت 3 سال اقدام من سه ساله و پلیکستیکم  ن پریود میشم ن باردار روز به روزم دا ...

منم پریود نمیشم مگ اینک دوفاستون یا پروژسترون بخورم بدون دارو هر۳ماه ی بار پریود میشم

وای منمممم من یکسال نیم ازدواج کردم انقد چاق ترشدمممم

عزیزم میشه اگه ممکنه بگین علایم بارداری شما از کی شروع شد؟؟من ۲۰و۲۱و۲۲ سیکلم دوسه روز گرگرفتگی داشتم البته دوفاستون استفاده کردم. ممکنه حامله باشم؟؟اقدامم روز تخمک گذاری بوده 

عزیزم بار اول که حامله شدین از کی علایمتون شروع شد؟؟

دو ماه اول هیچ علایمی نداشتم سابقه بی نظمی هم داشتم جوری بود که به هر کی میگفتم منو ببرین آزمایش میگفتن الکی نرو اصلا قیافه ات نمیخوره به زن باردار بعده اون پهلوی راستم شدید تیر میکشید اون موقع منو بردن آزمایش 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز