2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من فقط همون چایی اولو بعد دم کشیدن میخورم بمونه دیگه نمیچسبه بهم 

دردی که انسان را به سکوت وامیدارد بسیار سنگین تر از دردیست که او را به فریاد وامیدارد... و انسانها فقط به فریاد هم میرسند نه به سکوت هم!💔

من چای ایرانی کهنه دم هم میخورم چون رنگش عوض نمیشه ولی خارجی میریزم دور زودی رنگش سیاه میشه بمونه .همون یکبار میخورم 

پیامبر اکرم (ص) می فرمایند:خدای بزرگ، به زنان مهربان تر از مردان است.
من چای ایرانی کهنه دم هم میخورم چون رنگش عوض نمیشه ولی خارجی میریزم دور زودی رنگش سیاه میشه بمونه .ه ...

اره ماهم خارجی میخوریم بد میشه یکم میمونه ایرانی عالیه ولی حیف من طعمش دوست ندارم 

پس چرا من چای ماله دیروز رو میزارم دوباره گرم شه  

لطفا به نام کاربریم گیر نده بعد فک نکن تازه واردم البته فکر تو برام مهم نیس نی نی یار زحمت کشیدن کاربری قبلیم رو ترکوندن همینجوری یه کاربری نوشتم بیاره بعدشم من مگه باید از شما اجازه بگیرم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز