2777
2789

من دوست دارم. جمع و جور و شیک .میتونی کوسن هاشو یه رنگ دیگه برداری تا قشنگتر بشه

دختری از سادات هستم، بر دشمن مرتضی علی لعنت، ما بچه های مادر پهلو شکسته ایم، خیال کن که غزالم بیا و ضامن من شو💚🍃

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من خودمم می‌خوام برا خونمون مبل ال بخرم به نظرم هم جمو جوره هم شیک و زیبا

خداوندا من در کلبه ی فقیرانه ی خویش چیزی دارم که تو در عرش کبریایی خود نداری،من چون تویی دارم که تو چون خود نداری👍😍
خوبه اتفاقا با همین پایه چوب . فقط حواست باشه کجا میخوای بزاری کنج باید داشته باشی

میخوام روبروودوطرف تی وی بزارم کنج نداره امامبلش ازهم جدامیشه تکه هاش

باچوب قشنگتره یافلز

هر دو قشنگه 

به سلیقه خودت و دكوراسیون خونت بستگی داره

پایه استیل هم شیكه

فقط رنگ پارچه شو آنقدر روشن انتخاب نكن كه خیلی زود چرك میشه



آنچه درست است را انجام دهیم...نه آنچه اكثریت باور دارند...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز