2777
2789
عنوان

کائنات 😑😐

204 بازدید | 11 پست

دوتا تاپیک درموردش زدم 

من ی مدته دارم هی اسم ی شخصیو میشنوم کلافه شدم 

اصلاااااااا تو فکرش نیستم و واسم مهم نیست حتی بعد این تاپیکم همینطوره 

اما اسمشو تو شخصتیای فیلما و ادمای اطراف و اسم رستوران و... میشنوم حس میکنم چون اون ت فکرمه ول ینمیدونم چرا ول کن نیست 

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه

وقتی به یه اسمی ادم حساس میشه همه جا ناخوداگاه میشنوه و میبینه منم تجربه کردم 

بی نیازم از هر نگاهی جزخدا  ... 😊تنها تکیه گاه زندگیم خداست 💝که اگه روش رو ازم برگردونه با مخ خوردم زمین   تمام امیدم اینه که روزای سختم رو میبینه ،صدا زدنامو ،کمک خواستنامو میشنوه ،شکر کردنامو ،تلاشامو  و...خلاصه حواسش شش دونگ جمعمه 💪همیناس که منو از دستی که موقع غرق شدنم سمتم دراز میشه مطمئن می کنه 🌿.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وقتی به یه اسمی ادم حساس میشه همه جا ناخوداگاه میشنوه و میبینه منم تجربه کردم 

اصلا حساس نیستم قبلنم این طور شد این بنده خدا خودش اس داد و.... اما الان اصلا نمیتونه بامن درارتباط باشه از هیچ راهی واینم بگم درحقم خیلییییییییی بدی کرد خیلی 

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
خودتو گول نزن بیب

😐اخه مای لاو من اصلا تو فکرش نیستم مشکل اینه من ن حساسم ن پیگیر و ن دیدمش چند ساله

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
وقتی از یه ماشین خوشت میاد به طرز عجیبی همش اون ماشینو میبینی و برات boldمیشه اینم همونه

مشکل اینه من زود یادم میره اصلا حتی این تاپیکو و اصلااااا تو فکر این طرف نیستم حتی درحد ی جلبک 

وایشون ن منو دیده 3ساله ن من اونو و هیچ راه ارتباطی و پیگیری نیست

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
وقتی براش تاپیک زدی و هی اسمشو میبینی یعنی ناخواگاهت درگیرشه 

تاپیک زدم چون کلافه شدم و نمیتونم با هیچکس هیچکس صحبت کنم چون امشبم همینجوری شدو اسمشو شنیدم دیگ حالم داره بهم میخوره 

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
تاپیک زدم چون کلافه شدم و نمیتونم با هیچکس هیچکس صحبت کنم چون امشبم همینجوری شدو اسمشو شنیدم دیگ حال ...

دقیقا بهش احساس داری و داری بهش فکر میکنی سعی نکن الکی بگی آره من حس ندارم اون بهم فکر میکنه برای همین اسمشو می‌شنوم تو سعی کن سرتو مشغول کنی دختر ۳سال گذشته الان طرف اصلا به تو فکرم نمیکنه تو ناخوداگاهت واقعا بدجور درگیره نیاز به مشغولیت داری درس بخون کتاب یا برو سرکار یه کاری بکن ذهنتو درمان کن

دقیقا بهش احساس داری و داری بهش فکر میکنی سعی نکن الکی بگی آره من حس ندارم اون بهم فکر میکنه برای هم ...

😐اقا بخدا مشغولم خیلی خیلیم اصلا وقت فکرم ندارم 

باورکن هیچ حسی و... نیست 

این اتفاق قبلنم افتاد ک خودش اس داد و...... 

اما ایندفه راه بازگشتی نیست اصلا 

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز