2777
2789
عنوان

تب نوزاد کمک

43 بازدید | 7 پست

نوزادم سه ماه و نیمه هست با تب سنج دیجیتالی تبشو ۳۷.۸نشون داد استامینوفن دادم فعلا اومده پایین اگه باز رفت بالا شیاف بذارم؟شیاف هر چند ساعت یک باره؟

❤️بدون تو یه مروارید مشکی بی صدف من ته مردابم           یه ماهی وسط دریاولی خب بی نفسو وصله قلابم❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه خدای نکرده نتونستی تبشو کنترل کنی شیاف بزار که سریع بیاد پایین فکر کنم یه دونه خوبه شیاف نوزاد ...

خواهر انقدر دارم گریه میکنم مگه میتونم بخوابم

❤️بدون تو یه مروارید مشکی بی صدف من ته مردابم           یه ماهی وسط دریاولی خب بی نفسو وصله قلابم❤️
استامینوفن   و هر ۴ ساعت یکبار بده.

حتی اگه تبشم بالا نرفت بدم؟

❤️بدون تو یه مروارید مشکی بی صدف من ته مردابم           یه ماهی وسط دریاولی خب بی نفسو وصله قلابم❤️
نگران نباش فقط حواست باشه  الان چنده اگه بیاد ۳۶,یا،۳۵خوبه دیگه

کلا تب بدنش تو حالت عادی ۳۷.۲اینطوراس

❤️بدون تو یه مروارید مشکی بی صدف من ته مردابم           یه ماهی وسط دریاولی خب بی نفسو وصله قلابم❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز