2777
2789
عنوان

خانما لطفا

61 بازدید | 13 پست

خانمای گل سلام🌸

لطفا بگین برای یه خانمی که قصد باردارشدن داره قبلش چه کارایی راانجام بده؟

مثلا یکی میگفت حتما دندون خراب اگه داری درست کن که تودوران بارداری اذیت نشی.

میخوام یه دکتر خوب هم پیدا کنم که زیر نظرش باشم برای اینم اگر تجربه ای دارید لطفا بگین🌸

علاوه بر ترمیم دندان ها، مصرف اسید فولیک و چکاپ کامل و کم کردن اضافه وزن

یه کانال دارم از هنر گلدوزی ‌‌، روباندوزی و نمددوزی هام🙂ممنون میشم حمایتم کنید🙏🏻 راستی کانالم تو تلگرام و ایتا به این آدرسه : @aneartsgallery

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وزنم کلا پایین.۴۹ کیلوام به نسبت قدم که متوسط.

خوبه پس از رژیم گرفتن راحتی😁 زیر نظر یه دکتر خوب هم باش 

یه کانال دارم از هنر گلدوزی ‌‌، روباندوزی و نمددوزی هام🙂ممنون میشم حمایتم کنید🙏🏻 راستی کانالم تو تلگرام و ایتا به این آدرسه : @aneartsgallery

خوبه پس از رژیم گرفتن راحتی😁 زیر نظر یه دکتر خوب هم باش 

نمیدونم یه دکتر خوب پیدا کنم..

به معروفیت؟.

خواهرم زیر نظر معروف ترین دکتر استان بود..ویزیت هم گرون بود ..دست آخر بچش روازدست داد..دکتر بدی نبودشان ولی ازاینا بود که باآدم حرف نمی‌زدن واحساسات بیمار براشون مهم نبود..موقع سقط رفتاراش خیلی خواهرم روایت کرد..میگفت تواون حال که من درد داشتم بهم میگفت بعدنا به این راحتی باردار نمیشی وهی بهش انرژی منفی میداد

نمیدونم یه دکتر خوب پیدا کنم.. به معروفیت؟. خواهرم زیر نظر معروف ترین دکتر استان بود..ویزیت هم گرو ...

آخی🥺 طفلی خواهرت چقدر اذیت شده. دکتر خوب نعمته واقعا. من که عاشق دکترمم. خیلی خوبه و پر انرژی مثبت . همینش اصلا باعث شد باهاش ادامه بدم روند بارداری و زایمان و. برای اقدام دومی هم تحت نظرشم و ان شاالله برا بارداری و زایمان هم پیش خودش میرم.

یه کانال دارم از هنر گلدوزی ‌‌، روباندوزی و نمددوزی هام🙂ممنون میشم حمایتم کنید🙏🏻 راستی کانالم تو تلگرام و ایتا به این آدرسه : @aneartsgallery

آخی🥺 طفلی خواهرت چقدر اذیت شده. دکتر خوب نعمته واقعا. من که عاشق دکترمم. خیلی خوبه و پر انرژی مثبت ...

خوارم بعداز چندسال باردار شده بود اینقدر ذوق داشت که نگو😔..

دست آخر تو۶ماهگی با زایمان زودرس بچه ازدست رفت .

مقصر فقط دکتر نبودشان ولی اصلا بلد نبود روحیه بده یا حداقل مثبت حرف بزنه..خواهرم چون دید کلی مدرک وجیزه ومعرفی داره همش میگفت دکتر خوبیه..

ولی حرفایی که میزد بهش کلی بهمش ریخته بود

خوارم بعداز چندسال باردار شده بود اینقدر ذوق داشت که نگو😔.. دست آخر تو۶ماهگی با زایمان زودرس بچه ا ...

آخی 🥺 اگه خواهرت نی نی نداره ان شاالله خدا بهش نی نی های سالم و تپل و ناز بده و اگرم نی نی داره الهی خدا براش حفظ کنه🙏🏻🌸

یه کانال دارم از هنر گلدوزی ‌‌، روباندوزی و نمددوزی هام🙂ممنون میشم حمایتم کنید🙏🏻 راستی کانالم تو تلگرام و ایتا به این آدرسه : @aneartsgallery

ان شاءالله به خیروسلامتی عزیزم😍

سلامت باشی عزیزم همچنین برای شما🥰

یه کانال دارم از هنر گلدوزی ‌‌، روباندوزی و نمددوزی هام🙂ممنون میشم حمایتم کنید🙏🏻 راستی کانالم تو تلگرام و ایتا به این آدرسه : @aneartsgallery

آخی 🥺 اگه خواهرت نی نی نداره ان شاالله خدا بهش نی نی های سالم و تپل و ناز بده و اگرم نی نی داره اله ...

مممنونم ازدعای خیرت مهربونم.🌸

نی نی نداره..

ان شاءالله

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز