2789
عنوان

قد بلند

35 بازدید | 1 پست

بچه ها من قدم ۱۷۰ هستش خودمم ۵۵ کیلوام نسبت به قدم وزنم کمه و خیلی دیگه کشیده میشم بنظرتون اگه یکم چاق تر بشم بهتر میشه؟ بعضیا میگن اگه چاق بشم درشت میشم بعضیام میگن اگه چاق شم قشنگ تر میشه هیکلم... بنظرتون چیکار کنم؟ کسایی که سر رشته دارید کمک کنید لطفا... از طرفی استعداد چاقی ندارم نمیدونم برم باشگاه یا دکتر تغذیه؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز