iasara مدیر استارتر عضویت: 1401/10/26 تعداد پست: 3492 عنوان بارداری یا….. 100 بازدید | 4 پست من شش روزپری نشدم سردرددارم حالت تهوع خفیف وامروزبالا میاوردم پریروزم تب خفیف داشتمپریروز که چهارروز ازپری می گذشت بیبی گذاشتم منفی بود علتش چی می تونه باشهباردارم یانه؟اگه باردار نیستم اینا نشون دهنده چیه؟ اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم 1401/11/01 | 02:06 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
msadeq عضویت: 1400/10/01 تعداد پست: 4879 آزمایش بده خب تـا خـــدا بـنـده نـــواز اسـت به خلـقش چـه نیــاز میـکـشم نــاز یــکی تـا بـه همه نـاز کـنم ♥️
4404aylin عضویت: 1397/11/08 تعداد پست: 26740 ازمایش بده،کیست نداری.؟ دشمن یک تک تیراندازکوراست ولی دوست خیلی خوب میدونه ازکجابزنه💔💔💔💔
iasara مدیر استارتر عضویت: 1401/10/26 تعداد پست: 3492 اخه می خواستم بدونم کسی تحربه اینوداشته که تمام علائم داشته باشه وبردار نباشه یا کسی می دونه علتش چیهالبته بیبی که زده بودم ناشتا نبودم قبلشم اب زیادخورده بودم تواینرنت زده بودقبل بیب اب نخورین اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
iasara مدیر استارتر عضویت: 1401/10/26 تعداد پست: 3492 من دوماه پیش رفته بودم چکاپ کلی وسالم سالم بودم هیچ مشکلی نداشتمپریودمم اکثربه موقع بود مثلا یکشم ۲۹ابان پریودشدم ماه بعدیکشنبه ۲۷اذرپریودشدم حالاکاهی بایکی دورز تاخیر پری می شدم ولی نه اینقدر اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم