2777
2789
عنوان

بارداری یا…..

100 بازدید | 4 پست

من شش روزپری نشدم 

سردرددارم حالت تهوع خفیف وامروزبالا میاوردم پریروزم تب خفیف داشتم

پریروز که چهارروز ازپری می گذشت بیبی گذاشتم منفی بود 

علتش چی می تونه باشه

باردارم یانه؟

اگه باردار نیستم اینا نشون دهنده چیه؟

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اخه می خواستم بدونم  کسی تحربه اینوداشته که تمام علائم داشته باشه وبردار نباشه 

یا کسی می دونه علتش چیه

البته بیبی که زده بودم ناشتا نبودم  قبلشم اب زیادخورده بودم تواینرنت زده بودقبل بیب اب نخورین

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

من دوماه پیش رفته بودم چکاپ کلی وسالم سالم بودم هیچ مشکلی نداشتم

پریودمم اکثربه موقع بود 

مثلا یکشم ۲۹ابان پریودشدم ماه بعدیکشنبه ۲۷اذرپریودشدم 

حالاکاهی بایکی دورز تاخیر پری می شدم ولی نه اینقدر

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792