دوستان احتمالا آب ریزش بینی دلیلی داره.
بهتره از ریشه حلش کنین.
باید ببینید به چی آلرژی و حساسیت دارید.
اینکه فقط با قرص و آمپول و ... چند روز قطع بشه کافی نیست
من از اونام که چند سال درگیر بودم.
.وچه روزهای سختی گذروندم.
بعضی وقتاکه شروع میشد سرم را میگرفتم بالا یا دراز میکشیدم و سرم رو رو به عقب میگرفتم که فقط چند لحظه راحت بشم.
لحظه ای که میخواست اولین عطسه بیاد هرکار میکردم که نیاد چون میدونستم بعدش دیگه پشت سر هم عطسه و ابریزش ول کن نیست.
روزهای اول بهار اصلا بدون ماسک از خونه بیرون نمیرفتم.
فقط قرص و آمپول رو استفاده میکردم.
یه دوستی بهم گفت ببین به چه چیزی حساسیت داری.
و بهم گفت معمولا خربزه گردو بادمجان حساسیت آوردند.
و دقیقا با کنار گذاشتن این سه مورد دیگه راحت شدم.
گلها رو بو نمیکنم.و موقع استفاده از ادویه ها لحظه ای که به غذا میخام اضافه کنم یا ماسک میزنم یا یک لحظه نفس نمیکشم.یعنی تا این حد حساسم.
ولی خداروشکر با رعایت کردن چند ماهه دیگه راحت شدم.