2777
2789

فقط سرم شستشو.از بینیت بکش بالا از دهنت تفش کن

اعصاب خوردی فقط اونجا که یکی زنگ میزنه بهت ولی صداش نمیاد قطع میکنی و خودت زنگ‌ میزنی، میبینی که اونم به تو زنگ زده و اشغاله بعد یه کم منتظر میمونی که زنگ بزنه، ولی میفهمی اونم منتظره که تو زنگ بزنی صبرت تموم میشه و زنگ میزنی میبینی اونم صبرش تموم شده و زنگ زده و اشغاله 🙄🥴

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فقط سرم شستشو.از بینیت بکش بالا از دهنت تفش کن

امشب بدتر شدم دیشب فقط گلو درد داشتم الانم نمیشه برم داروخونه ک😫😫

خودت را چگونه ساختی؟؟؟!!!                                                          زخم به زخم
منم هوف الان دوهفتس یا سیتریزین میخورم یا هیدروکسی زین کلا دوساعت خوبم

اعصاب خورد کنیه فقط

خودت را چگونه ساختی؟؟؟!!!                                                          زخم به زخم

سلام 

از عطاری سعوط کُندُش

بخر 

قد یه گندم میریزی کف دست زیر انگشت  شصت  رو برآندگی 

هر طرف سوراخ بینی با دست همون سمت 

بعد با دماغ میکشی سعوط رو بالا 

در دقیقه ۳۰،۴۰ بار عطسه میکنی 

کلا پاکسازی  دماغی میشی ان شاءالله،

البته اگه غلظت خون و میگرن داشته باشی کم عطسه میکنی

آه از غمی که تازه شود باغمی دیگر 😭😭😭                                                             خدایا صبر بده به ما زمانی که لا نعلم الا خیرا  دیگر رو با بغض و گریه میشنویم،زمانی که دیگر ابراهیمی پشت سر نیست😭                                      تعریف میکنه ،میگه رفتم سر قبر دیدم هی داره با خودش میگه مادر کاش به جای تو من رو میزدن و گریه میکرد،مادره دیگه.....(مادر شهید آرمان علی وردی)
سلام  از عطاری سعوط کُندُش بخر  قد یه گندم میریزی کف دست زیر انگشت  شصت  رو ب ...

ممنونم از راهنماییت

خودت را چگونه ساختی؟؟؟!!!                                                          زخم به زخم
امشب بدتر شدم دیشب فقط گلو درد داشتم الانم نمیشه برم داروخونه ک😫😫

خودت با آب جوشیده ولرم و نمک درست کن .تا میتونی دمنوش پونه و آویشن بخور .تا میتونی مایعات بخور

اعصاب خوردی فقط اونجا که یکی زنگ میزنه بهت ولی صداش نمیاد قطع میکنی و خودت زنگ‌ میزنی، میبینی که اونم به تو زنگ زده و اشغاله بعد یه کم منتظر میمونی که زنگ بزنه، ولی میفهمی اونم منتظره که تو زنگ بزنی صبرت تموم میشه و زنگ میزنی میبینی اونم صبرش تموم شده و زنگ زده و اشغاله 🙄🥴
خودت با آب جوشیده ولرم و نمک درست کن .تا میتونی دمنوش پونه و آویشن بخور .تا میتونی مایعات بخور

ممنونم از راهنماییت عزیز

خودت را چگونه ساختی؟؟؟!!!                                                          زخم به زخم
ممنونم از راهنماییت عزیز

خواهش میکنم من خودم هر وقت مریض میشم دارو اصلا نمی‌خورم ی فلاسک مخصوص دمنوش دارم سریع داخلش آویشن و پونه و زنجبیل میریزم تا شب دو فلاسک میخورم بعد از این لیوان بزرگا تا شب پنج شش لیوان آب ولرم و عسل و آبلیمو میخورم.تند تند آب نمک قرقره میکنم و بینیمو شست و شو میدم .روزی چهار بار هر دفعه بیست دقیقه بخور آب گرم میگیرم.آب هویج تا شب ی پارچ میخورم .یعنی از بس مایعات میخورم نیم ساعت ی بار باید برم دستشویی.اینطوری سه روزه خوب میشم.

اعصاب خوردی فقط اونجا که یکی زنگ میزنه بهت ولی صداش نمیاد قطع میکنی و خودت زنگ‌ میزنی، میبینی که اونم به تو زنگ زده و اشغاله بعد یه کم منتظر میمونی که زنگ بزنه، ولی میفهمی اونم منتظره که تو زنگ بزنی صبرت تموم میشه و زنگ میزنی میبینی اونم صبرش تموم شده و زنگ زده و اشغاله 🙄🥴

دوستان احتمالا آب ریزش بینی دلیلی داره.

بهتره از ریشه حلش کنین.

باید ببینید به چی آلرژی و حساسیت دارید.


اینکه فقط با قرص و آمپول و ... چند روز قطع بشه کافی نیست

من از اونام که چند سال درگیر بودم.

.وچه روزهای سختی گذروندم.

بعضی وقتاکه شروع میشد سرم را میگرفتم بالا یا دراز میکشیدم و سرم رو رو به عقب میگرفتم که فقط چند لحظه راحت بشم.


لحظه ای که میخواست اولین عطسه بیاد هرکار میکردم که نیاد چون میدونستم بعدش دیگه پشت سر هم عطسه و ابریزش ول کن نیست.

روزهای اول بهار اصلا بدون ماسک از خونه بیرون نمیرفتم.

فقط قرص و آمپول رو استفاده میکردم.


یه دوستی بهم گفت ببین به چه چیزی حساسیت داری.

و بهم گفت معمولا خربزه گردو بادمجان حساسیت آوردند.


و دقیقا با کنار گذاشتن این سه مورد دیگه راحت شدم.

گلها رو بو نمیکنم.و موقع استفاده از ادویه ها لحظه ای که به غذا میخام اضافه کنم یا ماسک میزنم یا یک لحظه نفس نمیکشم.یعنی تا این حد حساسم.

ولی خداروشکر با رعایت کردن چند ماهه دیگه راحت شدم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز