2777
2789
عنوان

عقاید....

110 بازدید | 5 پست

تقریبا یه ساعت پیش یه تاپیک بخاطر توهین عقاید تعطیل شد

منم تو اون تاپیک بودم ولی وسطش گوشیم خاموش شد.

الان دیدم ک تاپیکه تعطیل شده

چرا دوستان؟ چرا ما نمیتونیم مسالمت امیز اولا ب عقاید هم احترام بذاریم ؟

دوما چرا باید هر چی ک من قبولش دارم دیگری موظف ب قبول داشتنش باشه؟

سوما چرا اجازه ندارم وقتی فک میکنم عقیده یه نفر غلطه با دلایل خودم بهش بگم و دعوا نشه؟

چهارما چرا باید ب عقیده یه نفر توهین کنم هر چند ک فک میکنم غلطه؟

شایدم چیزی ک طرفم قبول داره  درست نباشه شایدم چیزی ک من قبول دارم درست نباشه شایدم هر جفتش غلط باشه شایدم هر جفتش درست باشه....

می‌دونی مشکل چیه 

طرف میاد به مقدسات تو توهین می‌کنه 

بعد اگر جوابش و بدی تو میشی آدم بده میان میگن چرا میخوای عقایدتو تو حلقش کنی 

خوب طرف غلط می‌کنه  امام حسین و پیامبرا رو مسخره می‌کنه 

من‌ فکر‌م‌اینه دین‌ندارین ازاده باشین به هم احترام بزاریم

حاول ان تحب أحزانک، لعلها ترحل کما رحل کل شي أحببته«سعی کن اندوهت را دوست بداری، شاید آنها هم همانطور که هر چه دوست داشتی رفت، بروند (و ترکت کنند).

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اینایی ک گفتین، اصول بحث کردن هست. اگه همگی بلدبودیم و رعایت میکردیم، فضا میشد فضای تبادل نظر و مشورت و یادگیری

خیلیم خوب بود

ولی متاسفانه همه بلدنیستن

قوانین سایتم اجازه نمیده ملت بریزن سر هم همدیگه رو تیکه پاره کنن، درنتیجه تعطیلش میکنه:/:(

کاش فرهنگسازی کنیم، هممون اینارو  یادبگیریم، ب بچهامونم یادبدیم

مخصوصا توهین نکردن ، و توهین رو با توهین جواب ندادن رو.

موفق باشین:)

می‌دونی مشکل چیه  طرف میاد به مقدسات تو توهین می‌کنه  بعد اگر جوابش و بدی تو میشی آدم بد ...

قبول دارم دقیقا منظور منم همین بود ما اجازه نداریم بهم توهین کنیم

ولی باید بهم اجازه بدیم ک عقیده همونو یکی با دلایل خودش( زیر سوال ببره منظورم توهین نیست) شایدم عقیده من درست نباشه خودم ندونم شایدم طرف مقابلم اشتباه کنه ک در هر دو صورت با صحبت با احترام حل میشه...


ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بارداری

pishmahsa | 28 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز