2789
عنوان

میشع یادم بدید؟🙄

105 بازدید | 6 پست

بچها چجوری میتونم نی نی یار و تگ کنم ؟ میشه بگید 

ایران من ای جان من ای باور و ایمان منآزاد شو از بند خویش زنجیر را باور نکن!!اکنون زمان زندگیست تاخیر را باور نکن…  حرف از هیاهو کم بزن،ازآشتی‌ها دم بزن…از دشمنی پرهیز کن شمشیر را باور نکنخود را ضعیف و کم ندان تنها در این عالم ندانتو شاهکار خالقی تحقیر را باور نکن…بر روی بوم زندگی هر چیز می‌خواهی بکشزیبا و زشتش پای توست تقدیر را باور نکن…تصویر اگر زیبا نبود نقاش خوبی نیستی!!از نو دوباره رسم کن تصویر را باور نکن خالق تو را شاد آفرید آزاد آزاد آفرید…پرواز کن تا آرزو زنجیر را باور نکن ایران من ای جان من ای باورو ایمان من گر رو به ظلمت میروی من میدهم این جانو تن ای ساربان آهسته ران من میهنم غم دیده است…غم را نمیفهمد کسی جز راوی عاشق پرست!❤❤
اول @بزار بعد بدون فاصله اسم کاربریشو بنویس

نینی یار اینجوری؟

ایران من ای جان من ای باور و ایمان منآزاد شو از بند خویش زنجیر را باور نکن!!اکنون زمان زندگیست تاخیر را باور نکن…  حرف از هیاهو کم بزن،ازآشتی‌ها دم بزن…از دشمنی پرهیز کن شمشیر را باور نکنخود را ضعیف و کم ندان تنها در این عالم ندانتو شاهکار خالقی تحقیر را باور نکن…بر روی بوم زندگی هر چیز می‌خواهی بکشزیبا و زشتش پای توست تقدیر را باور نکن…تصویر اگر زیبا نبود نقاش خوبی نیستی!!از نو دوباره رسم کن تصویر را باور نکن خالق تو را شاد آفرید آزاد آزاد آفرید…پرواز کن تا آرزو زنجیر را باور نکن ایران من ای جان من ای باورو ایمان من گر رو به ظلمت میروی من میدهم این جانو تن ای ساربان آهسته ران من میهنم غم دیده است…غم را نمیفهمد کسی جز راوی عاشق پرست!❤❤

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بعد انتخابش کن آبی میشه

اها مرسی عشقم

ایران من ای جان من ای باور و ایمان منآزاد شو از بند خویش زنجیر را باور نکن!!اکنون زمان زندگیست تاخیر را باور نکن…  حرف از هیاهو کم بزن،ازآشتی‌ها دم بزن…از دشمنی پرهیز کن شمشیر را باور نکنخود را ضعیف و کم ندان تنها در این عالم ندانتو شاهکار خالقی تحقیر را باور نکن…بر روی بوم زندگی هر چیز می‌خواهی بکشزیبا و زشتش پای توست تقدیر را باور نکن…تصویر اگر زیبا نبود نقاش خوبی نیستی!!از نو دوباره رسم کن تصویر را باور نکن خالق تو را شاد آفرید آزاد آزاد آفرید…پرواز کن تا آرزو زنجیر را باور نکن ایران من ای جان من ای باورو ایمان من گر رو به ظلمت میروی من میدهم این جانو تن ای ساربان آهسته ران من میهنم غم دیده است…غم را نمیفهمد کسی جز راوی عاشق پرست!❤❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز