2777
2789
عنوان

راسته که میگن؟!

153 بازدید | 5 پست

راسته ک میگن اگه خانمی موقع بارداریش نا اروم و پر تنش باشه...

بچه اش که به دنیا میاد نا ارومه و اذیت میکنه؟!

من بارداری سختی داشتم...

همش گریه و افسردگی و ناراحتی و اضطراب شدید و عصبانیت...

الان شش ماهمه...

یعنی بچه ام که دنیا میاد ازین بچه های نق نقو و بیقرار و بدقلق میشه؟!




میگن تاثیر داره 

میگن جنین میفهمه مامانش گریه میکنه یا می خنده

من امام رضایی ام🌹🌹🌹دل من گم شد اگر، بسپارید امانات رضا... و اگر از تپش افتاد دلم ببریدش ملاقات رضا... از رضا خواسته ام بگذارد که غلامش بشوم همه گفتند محال است ولی دلخوشم من به محالات رضا(علیه السلام) 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه از الان اروم باشم جبران میشه؟!

چرا ک نه...

اصلا حرص نخور 

من امام رضایی ام🌹🌹🌹دل من گم شد اگر، بسپارید امانات رضا... و اگر از تپش افتاد دلم ببریدش ملاقات رضا... از رضا خواسته ام بگذارد که غلامش بشوم همه گفتند محال است ولی دلخوشم من به محالات رضا(علیه السلام) 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز