سلام دوستان
کسی تجربه زایمان با دکتر مریم کریمی (تو اینستا هم زیاد تبلیغ داره)رو داره.
ریس بخش زنان تو بیمارستان پارسا.
من میخوام دکترمو عوض کنم برم پیش ایشون؛ظاهرا اکثرا راضی بودن.
و اینکه بیمارستان پارسا خوبه یا نیکان غرب.
درمورد هزینه ها هم تجربه دارید ممنون میشم راهنمایی کنید.
و تجربه سزارین.
پیشاپیش از نظرات وراهنمایی هاتون ممنون.
فقط نگید طبیعی کن که تحربه داشتم افتزاح بود .