2777
2789
عنوان

یه سوال

391 بازدید | 24 پست

اگه یکیو دوس داشته باشین اونم دوستون داشته باشه ولی شرایط و موقعیت خوبی نداشته باشه مثلا یبار جدا شده طلاق گرفتع باشه  (مقصر کامل مطمئنم طرفش بوده) و تحصیلات زیر دیپلم داشته باشه و شما لیسانس باهاش میمونید یا ن

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

این وسط اخلاق مهم نیست؟😶اصلا اشاره ای بهش نکردی

کاش وقتی خرتون از پل گذشت فراموش نکنین اون پل رو کی واستون ساخت :).حالا شاید هر انسانی جایز الخطا باشه..ولی هر خطایی جایزالعفو نیست:)).تو کل زندگیم یا دارم بند کفشامو گره میزنم!یا گره هندزفریمو باز میکنم  گفتیم چشم سیاه جذابه! شما چرا قلباتون سیاه شد!؟ 
اخلاق ینی چی؟ خب مهربون هس آروم هس اهل تفریح دو نفره هس ولی تفاوتایی هم داریم

همون تفاوت ها مهمن دیگه،ببین اونا زیاد جدی نباشن

کاش وقتی خرتون از پل گذشت فراموش نکنین اون پل رو کی واستون ساخت :).حالا شاید هر انسانی جایز الخطا باشه..ولی هر خطایی جایزالعفو نیست:)).تو کل زندگیم یا دارم بند کفشامو گره میزنم!یا گره هندزفریمو باز میکنم  گفتیم چشم سیاه جذابه! شما چرا قلباتون سیاه شد!؟ 

اول اینکه تو طلاق همیشه صددرصد طرف مقابل مقصر نیست 

دوم اگه دوستش داشته باشی نباید اینا برات مهم باشه 

درجواب ابلهان آنقدر خاموش نمانید که بگویند😌دیدید؟ حرف حساب جواب ندارد !
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز