بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
سلام عزیزم.با زایمان طبیعی یک سری تغییرات کوچیک ایجاد میشه ولی نه خیلی زیاد.ترمیم برای این منظور بیشتر.بنظرم ترمیم کنی خیلی بهتر از این که فقط به این دلیل سزارین بشی.
واقن؟!خب طبیعی واسه این خوبه ک آمپول نمیزنی و عوارضش کمتره ؟
اره شکمم پاره نمیکنن که دوستم طبیعی زایمان کرد مامانش فقط ۲ روز باهاش بود ۴ تا هم بخیه از پایبن خورد ولی همه کاراش خودش میکرد ولی واسه سز باید ۱۰ روز کسی کنارت باشه بخاطر بخیه شکم
نه اصلا ...فقط و فقط و فقط با ورزش درست شد زمان بر بود ولی درست شد ...هر روز به فکر عمل بودم دو تا زایمان طبیعی داشتم ولی واقعا از ورزش معجزه دیدم ..چون شرایط عمل هم نداشتم ..و دکتر هم گفت نیازی نیست دستکاری نکنی بهتره ..ورزش کردم عالی شد