2777
2789

بچه هاهرکی اینومیخونه لطفای صلوات واس ارامش زندگیم بگه🙏❤

خودم وخیلیا دیگ استفاده کردیم تضمینیه

میری عطاری میگی مازومیخام مثله گردو

میاری اسیاب میکنی یکی دوساعت قبل نزدیکی انگشتتوخیس میکنی ب پودرمیزنی میفرستی داخل رحمت

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

همسرت درد طبیعی مبکشید پول میداد مردا چرا اینجورین من وفتی اومدم نی نی سایت دیگ به ازدواج فکر نمیک ...

خوده زنه تمایل به طبیعی داشته تو بیمارستان خصوصی هم اتاق خصوصی گرفته و‌ اونجا طبیعی زایمان کرده وضع شوهرش خیلی توپه

واقن؟!خب طبیعی واسه این خوبه ک آمپول نمیزنی و عوارضش کمتره ؟ 

اره شکمم پاره نمیکنن که دوستم طبیعی زایمان کرد مامانش فقط ۲ روز باهاش بود ۴ تا هم بخیه از پایبن خورد ولی همه کاراش خودش میکرد ولی واسه سز باید ۱۰ روز کسی کنارت باشه بخاطر بخیه شکم

بابا قدیما همه جیزشون فرق داشته شوهراشون اندامشون همه چیشون الان نباید با قدیم مقایسه کنی

قدیمیا هم اصلا ب نیاز زن توجه نمیکردن ببخشید فقط سوار میشدن و خالی میکردن اصلا نمیدونستن جلوگیری چیه

بدریخت نمیشه اونجا

نه اصلا ...فقط و فقط و فقط با ورزش درست شد زمان بر بود ولی درست شد ...هر روز به فکر عمل بودم دو تا زایمان طبیعی داشتم ولی واقعا از ورزش معجزه دیدم ..چون شرایط عمل هم نداشتم ..و دکتر هم گفت نیازی نیست دستکاری نکنی بهتره ..ورزش کردم عالی شد 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز