fatiiiiigoliiiiiiiii مدیر عضویت: 1401/07/18 تعداد پست: 1474 عنوان گشادی واژن☹️ | مشاهده متن کامل بحث + 130616 بازدید | 132 پست من یه زایمان طبیعی داشتم خیلی گشاد شدم کسی میدونه چکار باید کرد 1401/10/28 | 20:24 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
سیندرلا۰۰ عضویت: 1401/10/20 تعداد پست: 4269 اینکه میگن طبیعی آدمو گشاد میکنه پس راسته من اصلن قبول ندارم اما زندایی یه سری میگفت ! حتما تاثیر داره ولی فکر نکنم هیچ شوهری برو ادم بیاره
realasal عضویت: 1401/04/16 تعداد پست: 1175 وای پروفایلتو دیدم یه لحطه بد برداشت کردم ببخشید😂💗 Freedom
morabaye_albalo عضویت: 1401/10/10 تعداد پست: 1252 اینکه میگن طبیعی آدمو گشاد میکنه پس راسته من اصلن قبول ندارم اما زندایی یه سری میگفت ! من هزاران مورد دیدم حتی زن همسایمم گف برو سزارین شو من بعد طبیعی اصلا نمیتونم همسرمو راضی کنم این باعث سردی خودمم شده و رابطمون اصلا خوب نیس
taraneh1992 عضویت: 1401/06/14 تعداد پست: 4760 حتما تاثیر داره ولی فکر نکنم هیچ شوهری برو ادم بیاره خب بلاخره تو رابطه شاید غیر مستقیم گفته شهحالا میفهمم چرا انقد ب من میگن سزارین کن اینم میتونه دلیلش باشه !
همون_راد عضویت: 1397/12/24 تعداد پست: 24372 مرز بیشعور معمولا استارتر باید مردم دارتر و مهربانتر باشه فرزندم
fatiiiiigoliiiiiiiii مدیر استارتر عضویت: 1401/07/18 تعداد پست: 1474 من هزاران مورد دیدم حتی زن همسایمم گف برو سزارین شو من بعد طبیعی اصلا نمیتونم همسرمو راضی کنم این با ... ذقیقا
dreams_come_true عضویت: 1399/04/25 تعداد پست: 8475 وای پروفایلتو دیدم یه لحطه بد برداشت کردم ببخشید😂💗 ذهن زیبایی داری 😂❤️
taraneh1992 عضویت: 1401/06/14 تعداد پست: 4760 من هزاران مورد دیدم حتی زن همسایمم گف برو سزارین شو من بعد طبیعی اصلا نمیتونم همسرمو راضی کنم این با ... پس چطور بعضیا میگن بعد دو تا طبیعی اصن فرقی نکرده !منم طبیعی دوس دارم بشم
fatiiiiigoliiiiiiiii مدیر استارتر عضویت: 1401/07/18 تعداد پست: 1474 معمولا استارتر باید مردم دارتر و مهربانتر باشه فرزندم حقشه بابا اومده مسخره بازی و بیتربیتی من تایپک زدم چاره بگیرم نه مسخره بازی