2777
2789
عنوان

بارداری

99 بازدید | 9 پست

خانما من الان دوسال اقدام به بارداری کردم این ماه تا الان ۸روز عقب انداختم بی بی چک هم منفی اصلا سابقه ندارم آنقدر عقب بندازم حالت تهوع هم دارم سینه هامم خیلی حساس شده یعنی باردار نیستم؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اخه مگه میشه بی بی چک منفی باشه آزمایش مثبت؟

اره میشه 

البته واسه من برعکس شد تست مثبت آزمایش منفی

تـا خـــدا بـنـده نـــواز اسـت به خلـقش چـه نیــاز میـکـشم نــاز یــکی تـا بـه همه نـاز کـنم ♥️ 

تا ۱۴ روز تو اقدام تاخیر طبیعیه نترس پریود میشی اگ بیبی منفی باشه

امیدوارم شادی تو زندگیتون باشه همیشه،آنجا ک راه  نیست خدا برایت راه میگشاید ،ک جبران تمام سختی هایی ک کشیدی بشه،خدایا شکرت🌼میدونم همیشه پشتمی و به موقعه ب دادم میرسی

دوست من بعد یه هفته تاخیر تست زد منفی بود  فرداش رفت ازمایش داد مثبت شد 

حتما فردا ازمایش بده 

نمیخوام الکی امیدوارت کنم ولی حساس شدن نوک سینه  

و تیر کشیدن رحم اولین علامتاشه

طراحی چهره سیاه قلم انجام میدم. اگه دوست داشتید کارامو ببینید تلگرام پیام بدین. سفارش هم قبول میکنم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز