2777
2789

روکین بخور ال دی آشغاله

دو هفته قبل پریود شروع کنی تو تایم خوردن قرص پریود نمیشی 

تو منو انتخاب کردی❤                                                  انتخاب کردی که مامانت باشم ، خونه کوچیک و آرومم رو، دل تنها و مهربونم رو دیدی دلت خواست من همدمت باشم.پسر کوچولوی قشنگم💕                                                                 اگر نخونی و ندونی زود خام میشی     سرتو بالا نگه دار نکنه رام شی                                           دشمن جهل و جاهلم⚠️⛔️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ال دی بخورم باعث نمیشه سینه هام بزرگ تر بشه؟؟

رو بعضیا تاثیر داره به ریسکش نمیارزه

تو منو انتخاب کردی❤                                                  انتخاب کردی که مامانت باشم ، خونه کوچیک و آرومم رو، دل تنها و مهربونم رو دیدی دلت خواست من همدمت باشم.پسر کوچولوی قشنگم💕                                                                 اگر نخونی و ندونی زود خام میشی     سرتو بالا نگه دار نکنه رام شی                                           دشمن جهل و جاهلم⚠️⛔️
رو بعضیا تاثیر داره به ریسکش نمیارزه

خب من با زور ۶۰ هستم و میگن جز عمل هیچ راه قطعی واسه افزایش سایز سینه نیست می‌خوام اگه حتی یه سایز هم اضافه میکنم بخورم

یعنی انقدر عوارض داره؟ عوارض چیا هست؟

خب من با زور ۶۰ هستم و میگن جز عمل هیچ راه قطعی واسه افزایش سایز سینه نیست می‌خوام اگه حتی یه سایز ه ...

فایده ای نداره

تو منو انتخاب کردی❤                                                  انتخاب کردی که مامانت باشم ، خونه کوچیک و آرومم رو، دل تنها و مهربونم رو دیدی دلت خواست من همدمت باشم.پسر کوچولوی قشنگم💕                                                                 اگر نخونی و ندونی زود خام میشی     سرتو بالا نگه دار نکنه رام شی                                           دشمن جهل و جاهلم⚠️⛔️
مرسی عزیزم  ۴۰ روز بخورم مشکلی نداره؟

میتونی ۴۲ روز بخوری دوتا بسته بدون وقفه

ولی بعدا سیکلت نامرتب ممکنه بشه

تو منو انتخاب کردی❤                                                  انتخاب کردی که مامانت باشم ، خونه کوچیک و آرومم رو، دل تنها و مهربونم رو دیدی دلت خواست من همدمت باشم.پسر کوچولوی قشنگم💕                                                                 اگر نخونی و ندونی زود خام میشی     سرتو بالا نگه دار نکنه رام شی                                           دشمن جهل و جاهلم⚠️⛔️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792