سلام بچها شبتون بخیر
بیایید یه صحبتی دارم
من ۲۹ سالمه
چهارشنبه شب مراسم خواستگاری دارم
اصلا هم آقا پسری که میخواد بیادو ندیدمو نمیشناسم یعنی کاملا سنتی هست مراسم .ایشون گویا وکیله دلم از این هم شور میزنه که زندگی با وکیل ها سخت نباشه
حس میکنم وکلا قانونمندن خودم مهندس معمار هستم و نمیدونم میتونیم درک بکنیم همدیگرو یا نه
با اینکه قبلا خواستگار داشتم میومدن میرفتن اما اینبار اصلا نمیدونم چی میخوام بپرسم چی میخوام بگم
یکم استرس دارم نمیدونم میخوام چیکار کنم