darksnow مدیر استارتر عضویت: 1401/10/25 تعداد پست: 208 عنوان نوت 11s یا A32 45 بازدید | 7 پست کدومو بخرم دوستان؟؟ زیبـا بنظـر میـرسـی وقتی لبـخند میزنـی🤍 . ִ💗🪄 . ִ ۫ ּ⭑. بعـد ایـن هـمه بارون خـون ، پیـدا میشـه رنگـین کمـون🌈✨ 1401/10/25 | 17:05 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
سمیه_1367 عضویت: 1399/08/17 تعداد پست: 23942 من قبلا s3 داشتم حالا آ ۳۱ دارم دوسش ندارم لطفا لایک نکنید مگر در مواقع نیاز
13narges64 عضویت: 1400/09/18 تعداد پست: 31750 من آ32 دارم راضیم ولی قفل اثر انگشتش اذیت میکنه غرض رنجیدن ما بود از دنیا... حاصل شد.......خدایااز سقف اتاقم یاد تو میچکد باران بند بیاید از این خانه می روم🌻
دخترآبادی عضویت: 1401/02/12 تعداد پست: 3714 من آ32 دارم راضیم ولی قفل اثر انگشتش اذیت میکنه شما هم وقتی تماس میگیرین با یکی علامت میکروفن براتون بالا میاد؟ شادی روح مامان و بابام و همه رفتگان،یه صلوات میفرستی؟خدا روزی رسان بی نهایت من است❤️خدایا شکرت بابت همه داشته هام.الحمدالله.🤲
13narges64 عضویت: 1400/09/18 تعداد پست: 31750 شما هم وقتی تماس میگیرین با یکی علامت میکروفن براتوم میادبالا؟ نه🙄 غرض رنجیدن ما بود از دنیا... حاصل شد.......خدایااز سقف اتاقم یاد تو میچکد باران بند بیاید از این خانه می روم🌻
دخترآبادی عضویت: 1401/02/12 تعداد پست: 3714 نه🙄 چرا برا جاریم که آ۳۲ هست میاد؟برا منم که آ۱۳ هست تازگیا بالا میاد.از چه تنظیماتی اینطکوی شده میدونین؟ شادی روح مامان و بابام و همه رفتگان،یه صلوات میفرستی؟خدا روزی رسان بی نهایت من است❤️خدایا شکرت بابت همه داشته هام.الحمدالله.🤲
13narges64 عضویت: 1400/09/18 تعداد پست: 31750 چرا برا جاریم که آ۳۲ هست میاد؟ برا منم که آ۱۳ هست تازگیا بالا میاد. از چه تنظیماتی اینطکوی شده مید ... تنظیمات تماس رو بررسی کن ممکنه اونجا بشه درستش کرد غرض رنجیدن ما بود از دنیا... حاصل شد.......خدایااز سقف اتاقم یاد تو میچکد باران بند بیاید از این خانه می روم🌻