2777
2789
عنوان

هدیه ی عروسی

114 بازدید | 8 پست

این واکنش طبیعیه بنظرتون؟شوهرم برای هدیه عروسی همکارم اصرار داشت که پونصد تومن! کافیه ولی من گفتم خیلییی زشته و یه تومن دادم و برا همین کلا توو قیافس مبگه نظر من مهم نیس!

جالب تراینکه این مبلغو اصن از پول خودم دادم! این الان واقعا ناراحتی داره؟!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خوب ما خانوم ها هم وقتی شوهرمون به یکی زیادی کادو میده خوشمون نمیاد و وقتی بگه پول خودمه بیشتر بدمون میاد اما میشه با زبون خوب گفت مثلا اینکه طرف فلان سال برای ما ربع سکه اورد من تازه الان به خاطر گرونی دارم یک سوم میدم بهش نمیشه کمتر داد که زشنه اینجوری حرف بزنید طرف قانع بشه نه با دعوا و پول خودمه به تو جه

خوب ما خانوم ها هم وقتی شوهرمون به یکی زیادی کادو میده خوشمون نمیاد و وقتی بگه پول خودمه بیشتر بدمون ...

اخه اون مسئول تامین مخارج خونه اس و پولش مشترک خذج میشه ولی من چون کارای خونه روهم انجام میدم دیگه حقوقم مال خودمه.. و واقعا پونصد کمه

اخه اون مسئول تامین مخارج خونه اس و پولش مشترک خذج میشه ولی من چون کارای خونه روهم انجام میدم دیگه ح ...

اگه سبک زندگیتون اینه من کمتر مردی دیدم اینجوری راضی باشه که تمام مخارج رو بده زن هم بذاره بره سر کار کل پولش واسه خودش خود دانید من ننیدونم واقعا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز