آره صدتش کن بلند بگو همه بشنون...
من کاری با ناراحتی اقوام ندارم کسی بره رو اعصابم میگم
پسرعمم بچه بود گستاخ بود الانم همینه گنده تراز دهنش حرف میزنه،،عموهام همه شاکین... اتفاقا دیروز که روز زن بود عموم داشت درموردگستاخی همون حرف میزد...
یبار تو اتاق بودم اونم تواتاق بود داشتم با کامپیوتر کارمیکردم هی سیم موس کامپیوترو کشید،، چندبار اروم گفتم نکن کنده میشه،، هی کشید خندید،، گرفتم انقد زدمش،، میکوبیدم توصورتش،، سرشو زدم به دیوار،، درم بسته بود منم پشت در وایسادم نزاشتم کسی بیاد تو،، انقد کتکش زدم جیغ میزد،، عمم گفت چیشده گفتم هی اذیت کرد منم زدمش، بچه تو جمع کن،،
اونم از بچه ش دفاع میکرد
😂 😂 برای عموهام تعریف میکنم میخندن میگن خوب کردی،، ولی نگید سنگدلی من کلا عاشق بچه هام ولی این هم بددهنه هم گستاخ،، تو روی عموهام وایمیسه
من 32 سالمه یکبار توروی عموهام چیزی نگفتم توبحثای بزرگترا دخالت نکردم ولی این خیلی بی ادبه بزرگترا حرف میزنن توهین میکنه به مادربزرگ خدابیامرزم خیلی توهین میکرد،، حقش بود هرچی خورده بود...
یبارم به پسر عموم که خیلی کوچولو بود گفتم امیرعلی برو بامشت بزن توصورتش،، اونم رفت زد... 😂
همه برگاشون ریخته بود چرا اینکارو کرد... اونم دویید بغل من،، من خندیدم عموم فهمید من یاد دادم،، ولی کلی با جفتمون دعوا کرد گفت زشته،، مامانش ناراحت میشه
مث همون میرفت مایع دستشویی رو فشارمیداد الکی میریخت رو روشویی حیف میکرد، میرفتم میدیدم نصفه شده مایع،،
بنظرتون حقش نبود کتک بخوره😂😂