2777
2789
عنوان

پسر خالم ؟.....

| مشاهده متن کامل بحث + 1387 بازدید | 50 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آره صدتش کن بلند بگو همه بشنون...

من کاری با ناراحتی اقوام ندارم کسی بره رو اعصابم میگم

پسرعمم بچه بود گستاخ بود الانم همینه گنده تراز دهنش حرف میزنه،،عموهام همه شاکین... اتفاقا دیروز که روز زن بود عموم داشت درموردگستاخی همون حرف میزد... 

یبار تو اتاق بودم اونم تواتاق بود داشتم با کامپیوتر کارمیکردم هی سیم موس کامپیوترو کشید،، چندبار اروم گفتم نکن کنده میشه،، هی کشید خندید،، گرفتم انقد زدمش،، میکوبیدم توصورتش،، سرشو زدم به دیوار،، درم بسته بود منم  پشت در وایسادم نزاشتم کسی بیاد تو،، انقد کتکش زدم جیغ میزد،، عمم گفت چیشده گفتم هی اذیت کرد منم زدمش، بچه تو جمع کن،، 

اونم از بچه ش دفاع می‌کرد 

😂 😂 برای عموهام تعریف میکنم میخندن میگن خوب کردی،، ولی نگید سنگدلی من کلا عاشق بچه هام ولی این هم بددهنه هم گستاخ،، تو روی عموهام وایمیسه

من 32 سالمه یکبار توروی عموهام چیزی نگفتم توبحثای بزرگترا دخالت نکردم ولی این خیلی بی ادبه بزرگترا حرف میزنن توهین میکنه به مادربزرگ خدابیامرزم خیلی توهین میکرد،، حقش بود هرچی خورده بود... 

یبارم به پسر عموم که خیلی کوچولو بود گفتم امیرعلی برو بامشت بزن توصورتش،، اونم رفت زد... 😂

همه برگاشون ریخته بود چرا اینکارو کرد... اونم دویید بغل من،، من خندیدم عموم فهمید من یاد دادم،، ولی کلی با جفتمون دعوا کرد گفت زشته،، مامانش ناراحت میشه 

مث همون میرفت مایع دستشویی رو فشارمیداد الکی میریخت رو روشویی حیف میکرد، میرفتم میدیدم نصفه شده مایع،، 

بنظرتون حقش نبود کتک بخوره😂😂

✍️🎻🎼شاعر_ترانه نویس_رقصنده_ترانه سرایی در2دقیقه_ترانه نویسی روی ملودی خاص شما______ترانه نویسی با عنوان سفارشی____ترانه نویسی به چندزبان: تورکی_فارسی_بختیاری_لری____آموزش شعر_ ترانه سرایی_دکلمه_فن بیان__روان خوانی_👩‍🏫🎶🎹
آره صدتش کن بلند بگو همه بشنون... من کاری با ناراحتی اقوام ندارم کسی بره رو اعصابم میگم پسرعمم بچه ...

نه این ۱۵ سالشه سن حساسی هست نباید جلوی دیگران خورد بشه مخصوصا اگر از لحاظ نیازجنسی این کار انجام داده باشه . باید طوریکه مستقیم نباشه در میگم دیوار بشنو فقط بگو دستمال انداختن داخل چاله کار اشتباه و راه اب بسته میشه 


بعد موضوع به خاله ات بگو، و بگو تو این سن طبیعی باید کمکش کنن راه اشتباه نره و اصلا ببینند مشکلش چیه با زبان خوش .بصورت دوستانه و درد دل 

  
آره صدتش کن بلند بگو همه بشنون... من کاری با ناراحتی اقوام ندارم کسی بره رو اعصابم میگم پسرعمم بچه ...


این بچه از بس کتک خورده اینطوری شده،،، احتمالا تو‌خونه باهاش بدرفتاری میکنند اون هم با دیگران تلافی میکنه... اشتباهدپدر مادرش شما ها دیگه تکرار نکنید با زدنش بهتر نمیشه احساس طرد شدن می کنه بدتر میشه بزرگتر بشه ، مشکل ساز میشه حسابی،،سخته تغییرش اما بجای کتک براش تکیه گاه بشید بهش محبت کنید تا کم کم دست از لجبازی برداره ..اون به محبت نیاز داره..و تمام این رفتارهاش بخاطر عدم توجه و محبت هست. شما ها بدترش دارید می کنید 

  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کنکور 405

mobilize | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز