2777
2789
عنوان

پسر خالم ؟.....

264 بازدید | 20 پست

تو دو روز نصف دستمال‌های توالتا استفاده کرده انداخته تو چاه دستشویی به نظرتون به روش بیارم؟


برا هرکسی می خوای لاف بیای بیا فقط تو  نی نی سایت نیا

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خندم گرفت🚶‍♀️

خستم از جماعت زنده‌کش مرده‌پرست! اما برای رفتن بلیطی گران تر از ماندن نیاز است. گاهی آنان که می مانند،بلیط و پای رفتن نداشتند؛ وگرنه می رفتند.  آقای قاضی ما یه بیماری مادر زادیه لاعلاج داریم : به هرکی می رسیم فکر می کنیم آدمه :)  ما بد نبودیم ، بلد بودیم دنیا مارو نمیخورد!    ما تُنگ بودیم ، اگه دریا بودیم که ماهی‌مون نمی مُرد!   نزا توی دلت سَردی بشینه ،گُل من | نزا اَشکاتو هر کی ببینه ،گُل من | نزا اینا واست نقش بازی کنن ،گُل من | نزا دنیاتو نقاشی کنن ،کُل شهر     میگن قلب استخون ندارع، پَ اینا چیه توش میشکنه?? واقعیت این نیس که تو داستان میگن/ واقعیت تو ایران و کوچست        واقعیت این نیس که واست از هوای بهشت میگن/ واقعیت همین زندگی پوچست

مگه چند سالشه

شده تنهاترین بشی؟بیشترین فشارو همه بیارن رو تو؟ حالت جوری بشه که انگار همه حالتو می‌فهمن ولی براشون مهم نیست؟ یا حس میکنی فقط تو یه چیزیایی رو میفهمی یا یه چیزایی برات مهم هس که بقیه نیست و نمیفهمن؟ تبریک میکنم تو دوست منی❤
من فکر خوب ذهنم نرسید 🤦

خدایا شکرت 

فکر کردم فقط خودم خیلی منحرفم

 واقعاً اتفاق بدی برای دنیا و تشکیلاتش می‌افته اگه همیشه اون‌هایی که دوستشون داریم، همون‌قدر دوستمون داشته باشن و اون‌هایی که می‌خوایم از زندگیمون خارج بشن، با پای خودشون برن؛ زمستون‌ها برف بباره و آدم‌هایی که می‌خوایم همیشه به یاد داشته باشنمون، هیچ‌وقت فراموشمون نکنن و پیام‌هایی با متنِ «فقط حس کردم باید باهات حرف بزنم» رو از همون‌هایی دریافت کنیم که یک‌دفعه توی ذهنمون ظاهر می‌شن؛ اون‌هایی که دل‌تنگشون شدیم، بی‌دلیل سر راهمون قرار بگیرن و هیچ‌کس احساسات و جملات اشتباه رو خرج موقعیت‌های نادرست نکنه و برعکس؛ آدم‌ها مثل مهره‌های شطرنجی که کاملاً حرفه‌ای بازی می‌شه، روی صفحه جلو برن، همیشه سر جایی که باید، قرار بگیرن و همه طبق چارچوب‌های انسانی که محدودشون نمی‌کنن، جلو برن و هیچ‌کس، هیچ‌وقت مجبور نشه که با فکرِ «کافی نبودن!》اشک های خشک شده روی گونه هایش،بخوابه تا فردا رو با لبخند بگذرونه؟سارام توی زبان کره ای یعنی انسان... طوریکه جونگکوک به تهیونگی هیونگی هیونگش نگاه میکنه، الهه عشق منه❤ ARMY
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز