2777
2789
عنوان

خواب دیدم ....

94 بازدید | 4 پست

بچه ها من حدودا ده روز پیش سقط داشتم

بارداریم پوچ بود و این بار دوم بود باردار میشم و تا قبل شنیدن قلب همه چیز تموم میشه ..... 

دیشب خواب میدیدم یه جایی هستم یه خانم و آقای جوانی جلوم بودن، دو قلو نوزاد تازه متولد شده داشتن. یکیشون بغل من بود . موهاش پرموووو ... خیلی دوسش داشتم تو خواب .

بعد به خانومه گفتم شما چطوری دو قلو دار شدین؟ گفت قرص لتروزول مصرف میکردم .

بعد تو خواب منم خوشحال شدم که میخوام لتروزول بخورم و دو قلو بیارم .

ولی من اصلا لتروزول یا هیچ داروی دیگه ای نخوردم و نمی‌خورم در حال حاضر .


هی خوابم جلو چشممه میگم نکنه خدا قراره بهم دو قلو بده😢

زندگی ، با من سر ناسازگاری داشتی ...💔الحمدالله 
انشالله ک میده😍😍😍بارداری قبلتم حتما حکمتی داشته الهی ی نی نی صحیح و سالم نصیبتون بشه

قبل و قبلش😢ممنون مهربون❤️

زندگی ، با من سر ناسازگاری داشتی ...💔الحمدالله 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قبل و قبلش😢ممنون مهربون❤️

هیچ کار خدا بی حکمت نیس عزیزم‌ آشنای ماام اینطور بود بعد از دوبار باز باردار شده😍 خدا بخاد همه چی اوکی میشه بسپار ب خودش 

چی بگم والا
هیچ کار خدا بی حکمت نیس عزیزم‌ آشنای ماام اینطور بود بعد از دوبار باز باردار شده😍 خدا بخاد همه چی ا ...

درسته ممنون عزیزم خیلی دعام کن❤️❤️❤️❤️😍

زندگی ، با من سر ناسازگاری داشتی ...💔الحمدالله 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز