lawyermah19 مدیر استارتر عضویت: 1401/07/05 تعداد پست: 214 عنوان زایمان 76 بازدید | 10 پست سلام من تازه 30هفته ویک روزم.رفتم سرویس با دستمال ک خشک کردم لکه خون دیدم .هیچ نزدیکی هم نداشتم.به دکترمم زنگ زدم در دسترس نیست.کسی تجربه ای داره.استرس گرفتم مالک سرزمین خوشبختیم💎 1401/10/24 | 16:50 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
lawyermah19 مدیر استارتر عضویت: 1401/07/05 تعداد پست: 214 برو بیمارستان ببین چی میگن یعنی ممکنه زایمان نزدیک؟ مالک سرزمین خوشبختیم💎
چشمون_سیاه عضویت: 1399/04/28 تعداد پست: 12018 در حد لک کم کار خونه کردی؟ چیزی جا ب جا کردی؟ Off از ۶/۱۹🙃💕
lawyermah19 مدیر استارتر عضویت: 1401/07/05 تعداد پست: 214 کار خونه کردی؟ چیزی جا ب جا کردی؟ نه فقط یکم پیاده روی.بعدم پسرم ۳سالش نیم ساعت به شکمم تکیه داد خوابید مالک سرزمین خوشبختیم💎
lawyermah19 مدیر استارتر عضویت: 1401/07/05 تعداد پست: 214 دردداری والا درد نه.بیشتر احساس سبکی دارم.من عفونت ادراری دارم دکتر برام امپول نوشته و زدم۵تاشو.نکنه بخاطر اون مالک سرزمین خوشبختیم💎
مامانa عضویت: 1396/10/05 تعداد پست: 8132 والا درد نه. بیشتر احساس سبکی دارم. من عفونت ادراری دارم دکتر برام امپول نوشته و زدم۵تاشو. نکنه ب ... انشالله چیزی نیست بهتره یه چکاپ بری دائما یکسان نباشد حال دوران غم مخور😍😍
چشمون_سیاه عضویت: 1399/04/28 تعداد پست: 12018 نه فقط یکم پیاده روی.بعدم پسرم ۳سالش نیم ساعت به شکمم تکیه داد خوابید بین اگه درد نداری حرکت جنین مث قبله استراحت کن خیلی حرکت نکن اگه مجدد دیدی برو بیمارستان Off از ۶/۱۹🙃💕