aiimm مدیر استارتر عضویت: 1401/10/11 تعداد پست: 1051 عنوان فردا تعطیله؟ 122 بازدید | 13 پست استان تهران؟؟ 1401/10/24 | 13:20 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نازلیییییی_۲ عضویت: 1397/09/05 تعداد پست: 17317 هنوز اعلام نکردن خدا رو شکر در طرفی ایستادیم که اصلی ترین دشمن هرزه ترین و جنایتکارترین آدمهای روی زمین هستیم
نازلیییییی_۲ عضویت: 1397/09/05 تعداد پست: 17317 امروزم نصفه تعطیل بود فردا بازه اینقدرا هم سرد نیست واسه سرما نبوده کهواسه کاهش مصرف گاز بوده خدا رو شکر در طرفی ایستادیم که اصلی ترین دشمن هرزه ترین و جنایتکارترین آدمهای روی زمین هستیم
parinaz90 عضویت: 1398/10/29 تعداد پست: 3168 میشه شیرازم تعطیل باشهخوابم میادالبته من خونه دارم همش خونم😅😅
نیکی_711 عضویت: 1396/02/19 تعداد پست: 38351 واسه سرما نبوده که واسه کاهش مصرف گاز بوده منظورم این بود که با لباس مناسب میشه کار کرد بدون نیاز به گاز
nikooli22691 عضویت: 1391/12/25 تعداد پست: 21051 مگه نگفتن شنبه و یکشنبه نه. تهران فعلا فقط شنبه اعلام شده خداوند به من نزدیکترین است و همیشه حامی من
نازلیییییی_۲ عضویت: 1397/09/05 تعداد پست: 17317 منظورم این بود که با لباس مناسب میشه کار کرد بدون نیاز به گاز به هر حال واسه مدارس باید روشن کردبا لباس هم که نمیشه خیلی از کارها رو انجام دادمن تو حالت سر مای بدون بخاری بودم تو محیط سربسته.دستات بیحس میشن خدا رو شکر در طرفی ایستادیم که اصلی ترین دشمن هرزه ترین و جنایتکارترین آدمهای روی زمین هستیم
marziyehastam عضویت: 1401/08/25 تعداد پست: 11205 نه. تهران فعلا فقط شنبه اعلام شده اخه مدرسه خواهرمگفتن نیان یکشنبه هم واسه اون میگم
nikooli22691 عضویت: 1391/12/25 تعداد پست: 21051 اخه مدرسه خواهرمگفتن نیان یکشنبه هم واسه اون میگم خوشبحالشون . منم میخوام خداوند به من نزدیکترین است و همیشه حامی من