2777
2789
عنوان

کادو روز زن

213 بازدید | 13 پست

۱۵سالگردمون بود

امروزم که روز زن بود

۲۸تولدمه

بعد اقا مارو برا سالگرد برد رستوران

هر سال همینه برناممون سالگرد ازدواجمون میریم شام بیرون

منم بهش به جا کلیدی هدیه دادم که عکس بچه هامون روش حک شد و یه متن

حالام روز زن به همه تبریک گفت وشیرینی گرفت داد ب خاله هام وکادو مادرمو مادرشو داد ولی دریغ از یه تبرک خشک وخالی به من

یعنی زبونشون نمی چرخه؟؟؟؟؟؟؟؟

شوهر منم حتی یه تبریک خشک و خالی هم نگفت. با این قضیه کنار اومدم. چون کلا اعتقادی به روز زن و اینا نداره. عوضش همیشه هوای من و بچه‌ها رو داره

خدای مهربونم، تویی خالق هستی ای مهربانترین مهربانان.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شوهر منم یه تبریک نگفت بهم به همه گفت به من نگفت ۱۸ تولدم بود که البته ۱۵ هم برام تولد و کادو گرفت باور کن اونم برا چشن هم‌چشمی خودی نشون دادن بود دیگه تمام شدو و رفت

شوهر منم حتی یه تبریک خشک و خالی هم نگفت. با این قضیه کنار اومدم. چون کلا اعتقادی به روز زن و اینا ن ...

برا بقیه حتی خاله هام اره 

ولی برا من نه

نمیتونم هضم کنم

یعنی خود عزیزی میکنه

شوهر منم یه تبریک نگفت بهم به همه گفت به من نگفت ۱۸ تولدم بود که البته ۱۵ هم برام تولد و کادو گرفت ب ...

منم خیلی دوست دارم روز مرد تلافی کنم ولی چون هیلی نزدیک به زایمانمه تاریخ روز مرد نمیخوام اعصابم خورد بشه

عجب روز زنی بود امروز ،انگار دل من تنها نشکسته،کادو من داد و بیداداش بود یه جاییش هم حتی خواست دست روم بلند کنه .صب یه تبریک الکی گفت ولی رفتین برا مادرش و مادرم کادو خرید قرار شد،برا مامان منو فردا بدیم وسط،دعوا گفت حقی نداری فردا دس ب کادو بزنی منم گفتم همین؟نمیگفتی هم نگاشم نمیکردم ارزونی خودت😀

برا بقیه حتی خاله هام اره  ولی برا من نه نمیتونم هضم کنم یعنی خود عزیزی میکنه

اینو حق داری. روز خاله‌هاست یا روز زن؟ 

خدای مهربونم، تویی خالق هستی ای مهربانترین مهربانان.
عجب روز زنی بود امروز ،انگار دل من تنها نشکسته،کادو من داد و بیداداش بود یه جاییش هم حتی خواست دست ر ...

وای من که سکته ناقص زدم امروز

یه اتفاق وحشتناک افتاد هنوز دلم داره میلرزه

پدرشوهرم دست رو مادرشوهرم بلند کرد منه بدبختم اونجا بودم تنهای تنها

منو میگفتی وقت بود دار فانی رو وداع بگم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز