2777
2789
عنوان

دلم مثل همیشه ...

32 بازدید | 0 پست

امروز زنگ زدم روز مادر و به مادر بزرگ مامانم تبریک بگم ،مادر بزرگ عشق سابقمم هست ،خیلیم دوس داشت من عروسش بشم و همیشه میگفت کاش تو بشی زن فلانی و عروس خودم 

اما خب نشد برسیم بهم ،پشت تلفن هر دو بغض کردیم 

هم اون هم من اصصصلا نمیدونم چجوری این حسای بد و از خودم دور کنم ،هر سری میام فراموشش کنم و بچسبم به زندگیم یکی از راه میرسه منو میریزه بهم ،شایدم من خیلی حساسم نمیدونم ،کاش خدا به دادم برسه ،تازه دارم سرو سامون میگیرم و اینجور فکرا مثل خوره میوفته به جونم ...

من سپردم به خودش هر چه خدا میخواهد❤️  "تا لحظه اخر"تا وقتی میشد واسش جنگیدم .میخوام بگم اگر خدا نخواد اگر قسمتش نباشی خودتم بکشی فایده نداره .گرچه خدا یک هدیه بهت میده اما حسرت توی قلبت موندگاره 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز