2777
2789
عنوان

کادوی روز زن

623 بازدید | 47 پست

یالا زود باشین کادو هاتو نو رو کنین ببینسم و لذت ببریم از خوشحالیاتون



کادو من گوشی بود چون الان دستمه و باهاش دارم پستمیزارم نمیشه عکسشو بگیرم 😁

برا سلامتی پسرام و نی نی تو دلیم یه صلوات بفرس

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هیچی

خدا همین جاست؛ نیازی به سفر نیست... 🥲خدا همان گنجشکی است که صبح برای تو می خواند ... 🌟خدا در دستان مردی است  که نابینایی را از خیابان رد می کند... 💫خدا در اتومببل پسری است که مادر پیرش را هر هفته برای درمان به بیمارستان می برد...💫🌟  خدا در جمله«عجب شانسی آوردم»است.... 🌟💫 خدا خیلی وقت است که آمده نزدیک من و تو.. (خدا همین حوالیست)...🥲🙃🌟🌟🌟
نمیخایین تموم کنین این ماجرا رو

ن فعلا تا آخر امشب هست اگه دوس نداری میتونی وارد تاپیک هایی با این عنوان نشی دوست عزیز😊

برا سلامتی پسرام و نی نی تو دلیم یه صلوات بفرس

فقط مخالفان تاپیک که اومدن مخالفتشونو اعلام کنن بعد از تاپیکم‌نمیرن وایستادن .چراغشون سبزه🤣🤣🤣

💛⭐️🌟🌟💚تو تاپیک ما لاغر بشید💚🌟🌟⭐️.💛 تاپیک رکورد سلامتی منو سرچ کنید کمکتون میکنم.💛

کادو گرفتن ملاکه؟ چرا برا من مهم نیس؟ چون تو شرایطش نیستم اینجوری فک میکنم؟ 🥲

دقیقن برامنم مهم نیس زیاد.برامن تولدم مهمه خییلی بعداون یکمم ولنتاین هم خوبه ولی اگ تبریک نگه شوهرم یاکادونده ناراحت نمیشم ولی بحث تولدم جداهس 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز