2777
2789
عنوان

روز زنه و من....

456 بازدید | 19 پست

تاپیک قبلیم و بخونید اون روز ک داداشم شوهرم و کتک زد مادرم از شدت استرس سه بار تشنج کرد تو خواب و راهی بیمارستان شد الان بخاطر مامانم ک استرسش بیشتر نشه برگشتم و وانمود میکنم خوبم اما بس تحقیرم کرد و حرف بارم کرد دلم داره میترکه از دیشب مریض شدم بدن درد و گلو درد و سردرد و سرگیجه شبا خواب تشنجای مادرم و میبینم اما حتی دلش برام نسوخت یه قرص بده دستم حالم از بچشم بهم میخوره هعی میگه مواظب بچه باش میگم حالم خوب نیس میگه بجا این حرفا به بچه برس از خودش و بچش متنفرم ....دلم نمیخواد بهش شیر بدم😭

اگه نظرت مخالف منه بازم وظیفته به نظر من احترام بزاری و حق توهین نداری منم کاری به اینکه تو نظرت چیه ندارم و برام محترمه:) توهین کنی نی نی یار رو درجا تگ میکنم تغلیق شدن ادم بی مقدار و بی تربیت هم برام مهم نیست پس حواستو جمع کن اگر با من همکلام میشی اینجا ادب و شعور به خرج بدی.

داداشت چرا شوهرتو کتک زد. هر کاری هم کرده باشه باید با قانون باهاش برخورد میکردین. غرورشو له کردین که

دختری از سادات هستم، بر دشمن مرتضی علی لعنت، ما بچه های مادر پهلو شکسته ایم، خیال کن که غزالم بیا و ضامن من شو💚🍃

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

داداشت چرا شوهرتو کتک زد. هر کاری هم کرده باشه باید با قانون باهاش برخورد میکردین. غرورشو له کردین ک ...

من سر خیانتاش قهر بودم رفتم خونمون جلو داداشم و مامانم گوشیو کوبوند تو سرم

اگه نظرت مخالف منه بازم وظیفته به نظر من احترام بزاری و حق توهین نداری منم کاری به اینکه تو نظرت چیه ندارم و برام محترمه:) توهین کنی نی نی یار رو درجا تگ میکنم تغلیق شدن ادم بی مقدار و بی تربیت هم برام مهم نیست پس حواستو جمع کن اگر با من همکلام میشی اینجا ادب و شعور به خرج بدی.
بچش؟ 

اره بچش بچه ای ک از اونه رو نمیخوام

اگه نظرت مخالف منه بازم وظیفته به نظر من احترام بزاری و حق توهین نداری منم کاری به اینکه تو نظرت چیه ندارم و برام محترمه:) توهین کنی نی نی یار رو درجا تگ میکنم تغلیق شدن ادم بی مقدار و بی تربیت هم برام مهم نیست پس حواستو جمع کن اگر با من همکلام میشی اینجا ادب و شعور به خرج بدی.

کاش کتک کاری نمیکردی عزیزم 

حرمتا شکسته شد 

همیشه قانونی مشکلاتو حل کنید 

حالا بچه طفل معصوم گناهی نداره 

بهش رسیدگی کن

یه چیزایی قابل جبران نیست 👈مثل حرمتهاییکه شکسته شد،دلهایی که شکست، شخصیتهایی که خوردشد،واعتمادهایی که نموند، اینا قابل بخشش نیست ،قابل جبران هم نیست

کاش کتک کاری نمیکردی عزیزم  حرمتا شکسته شد  همیشه قانونی مشکلاتو حل کنید  حالا بچه ...

نمیتونم اصلا حالم خوب نیست داغونم 

اگه نظرت مخالف منه بازم وظیفته به نظر من احترام بزاری و حق توهین نداری منم کاری به اینکه تو نظرت چیه ندارم و برام محترمه:) توهین کنی نی نی یار رو درجا تگ میکنم تغلیق شدن ادم بی مقدار و بی تربیت هم برام مهم نیست پس حواستو جمع کن اگر با من همکلام میشی اینجا ادب و شعور به خرج بدی.
کاش کتک کاری نمیکردی عزیزم  حرمتا شکسته شد  همیشه قانونی مشکلاتو حل کنید  حالا بچه ...

تو تاپیک قبلیشون نوشتن همین شوهر چقدررر خودشونو کنک زده حتی وقتی با قهر رفتن خونه پدرشون بازم کنکشون زده عوض عذرخواهی 

به نظرم داداشش فقط انتقام خواهرشو گرفته 

مردی ک بخاطر قدرت بدنی کم همسرش کتکش میزنه حقشه ک بخوره 

چه کنم چرخ فلک کرده مرا از تو جدا من چه جورابی بپوشم که دهد بوی تورا
من سر خیانتاش قهر بودم رفتم خونمون جلو داداشم و مامانم گوشیو کوبوند تو سرم

ای وای . خیلی موقعیت سختیه . الان بجای بدهکاری ،طلبکارم شده . اگه پشیمونه از کارش برین مشاوره . داغون میشین که.مامانت بنده خدا گناه داره . خودت افسردگی میگیری عزیزم‌ حتی اگه اون بی غیرت هم نیومد خودت برو مشاور برای حال خرابت

دختری از سادات هستم، بر دشمن مرتضی علی لعنت، ما بچه های مادر پهلو شکسته ایم، خیال کن که غزالم بیا و ضامن من شو💚🍃
اره بچش بچه ای ک از اونه رو نمیخوام

گناه داره 

هممون یه جور مشکلات داریم خود منم خیلی پیش مامانم فیلم بازی میکنم که خوشبختم اونم ناراحتی قلبی داره ولی از بچم نمی‌گذرم 

🖤🙊🙉🙈🖤
تو تاپیک قبلیشون نوشتن همین شوهر چقدررر خودشونو کنک زده حتی وقتی با قهر رفتن خونه پدرشون بازم کنکشون ...

کاش بجای دوباره کتک کاری طلاق میگرفت 

چون اینجوری هیچ وقت زندگی روپا نمیشه 

با زدن هیچ کس درست بشو نیس 

یا باید مشاور ه میرفتن باهم یا طلاق 



یه چیزایی قابل جبران نیست 👈مثل حرمتهاییکه شکسته شد،دلهایی که شکست، شخصیتهایی که خوردشد،واعتمادهایی که نموند، اینا قابل بخشش نیست ،قابل جبران هم نیست

من سر خیانتاش قهر بودم رفتم خونمون جلو داداشم و مامانم گوشیو کوبوند تو سرم

خیانت توجیهی نداره 

نباید دیگه باهاش زندگی کنی دست بزنم داره که دیگه بدتر 

جدا شو 


یه چیزایی قابل جبران نیست 👈مثل حرمتهاییکه شکسته شد،دلهایی که شکست، شخصیتهایی که خوردشد،واعتمادهایی که نموند، اینا قابل بخشش نیست ،قابل جبران هم نیست

کاش بجای دوباره کتک کاری طلاق میگرفت  چون اینجوری هیچ وقت زندگی روپا نمیشه  با زدن هیچ ک ...

فقط بخاطر مامانم میترسم من نمیتونم داغ مادرم و تحمل کنم برا همینه ترجیح میدم خودمو عذاب بدم😭

اگه نظرت مخالف منه بازم وظیفته به نظر من احترام بزاری و حق توهین نداری منم کاری به اینکه تو نظرت چیه ندارم و برام محترمه:) توهین کنی نی نی یار رو درجا تگ میکنم تغلیق شدن ادم بی مقدار و بی تربیت هم برام مهم نیست پس حواستو جمع کن اگر با من همکلام میشی اینجا ادب و شعور به خرج بدی.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز