2777
2789
نه ،داریم یخ میزنیم

چقده بد 

الهی گازتون وصل بشه من بخاری برقی دارم برا این مواقع

خدا بهمون رحم کنه

فقط حیدر امیرالمومنین است                                           اللهم عجل لولیک الفرج

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


وای چرا قط شده

شما همان کتاب‌هایی هستید که می‌خوانید، فیلم‌هایی که می‌بینید، موسیقی‌ای که گوش می‌دهید، آدم‌هایی که وقت‌تان را با آن‌ها می‌گذرانید، گفت‌وگوهایی که مشغول‌شان می‌شوید.آن‌چه به مغزتان می‌خورانید را خردمندانه انتخاب کنید ...!🌱🤍

نه ،داریم یخ میزنیم

همتون برید تو یه اتاق 

درز ها و کامل با پارچه و چسب بپوشونید

پالتو و کلی لباس گرم بپوشید 

پتو بندازین رو خودتون

سعی کنین برای آینده چراغی چیزی بخرین

اگه بچه کوچیک دارین شب جند بار بیدار بشین بهش سر بزنین

باید از سمت خدا معجزه نازل بشود...                                          تا دلم باز دلم باز دلم دل بشود...                                            
بنظر من هرچقدر هم سرد باشه باز تحملش خیییییلی راحتر از گرما و گرگرفتن تو تابستونه

این چه حرفیه؟؟ دمای زیر ۱۰ درجه میدونی یعنی چی؟

آدم منجمد میشه

باید از سمت خدا معجزه نازل بشود...                                          تا دلم باز دلم باز دلم دل بشود...                                            
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز