2777
2789
عنوان

میوه فروش

| مشاهده متن کامل بحث + 2035 بازدید | 31 پست
پرتقال تامسون🤣🤣🤣جووون ینی چقد 

میوه فروشی نداریم ما همسرم کارمنده عزیزم . اما اطرافیان دیدم اونایی که میوه فروشان درامدشون خوبه . مثلا اگه تهران هستین شوهرتون بیاد شمال مثلا همین پرتقالتامسون ببره تهران بفروشه تو این فصل فکر کنم سودش خوب باشه از باغدار میتونین کیلویی کمتر از ۵ تومن بخرین و ببرین شهرتون بفروشین. این یک نمونه پرتقالیش بود😂😂😂 مثلا اخرشب بیاد ساری یا قائمشهر میوه قیمت مناسب و تازه بخره و تا صبح زود برسه شهرتون بفروشه سود خوبی داره . اگه میخواد اینکارو کنه یه مدت با یکی که اینکارست انجام بده تا راه و چاه و اینها رو یاد بگیره. ان شالله که روزی و برکت حلال فراوون بشه تو زندگیتون عزیزم 💚🍃

دختری از سادات هستم، بر دشمن مرتضی علی لعنت، ما بچه های مادر پهلو شکسته ایم، خیال کن که غزالم بیا و ضامن من شو💚🍃

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

واقا ینی میشه ☹️☹️☹️ خدایا کمکمون کنیم  تازه مستاجرم هستیم ماه بعد وقتمونه

اره ب امید خدا چرا نشه

فقط اینکه میوه فروش باید حتما ی ور دست داشته باشه چون نزدیکای چهارو پنج باید بره تره بار بعد تو طول روز بکوب نمیتونه خسته میشه بعد از کار زده میشه

چند روز امتحان کنن به نظرم اول شغلشون رو از دست ندن چون ممکنه یه چیزایی لازم باشه بدونن که اون اول ب ...

ارع فدات تو راست میگی اما میگم ک داریم ماشینو میخزیم ک وام داریم دزست میکنیم باید زودتر وامو شروع کنه تا بتونیم تو ۶ماه پنجاه ملیون وامو پرداخت کنیم 

خدایا ممنونم ازت ❤️🌿
ارع فدات تو راست میگی اما میگم ک داریم ماشینو میخزیم ک وام داریم دزست میکنیم باید زودتر وامو شروع کن ...

آهان خب با توصیه ی کاربر پرتقالتامسون اون نگرانی ای که من نوشتم هم رفع میشه. فکر خوبی کردن گفتن یه مدت با یکی که بلده انجام بدن. ایشالا که خیلی زود کلی پول در کنار یه زندگی گرم و شاد و عاشقانه داشته باشین  

اره چرا نشه 

امیدوارم 

انقد دگ فکر مبکنم تا صبح نمیتونم از معده درد بخابم خسته شدم از بی پولی اخه ۶تومن چ پولیه ک شرکت میده تازه بیچاره ۵صبح میره

خدایا ممنونم ازت ❤️🌿
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز