2789
عنوان

حس ششم

| مشاهده متن کامل بحث + 17144 بازدید | 2120 پست
اخه چرا دختر جان؟

میترسم خدا دست رد به سینم بزنه 

بخدا من دعام اینکه بچم سالم و صالح‌ باشه انشاله 

یه گل دختر دارم بخدا منو باباش عاشقشیم از مهربونی و محبت این دختر چیزی کم نداره بس که شیرین و مهربونه روزی نبوده بخاطرش شکر خدا نکنم 

الان دوست دارم نینیم سالم و صالح‌ و پسر باشه از پسر بچه ها خوشم میاد البته همسرمم همینطور میگ دوست دارم اونیکی جنسیتم پدرش باشم ،،،نمیدونم درکم میکنید یانه 

به هر حال ممنونم که انرژی مثبت دادید انشالله برگرده به زندگی خودتون این انرژی خوب خیلی تشکر که وقت گذاشتید جواب دادید حس میکنم اروم شدم حرف دلمو به شما زدم❤️

وتو خدای اتفاق های محالی ❤️❤️❤️ خدای بزرگم بابت همه چیزای که خواستمو بهم بخشیدی سپاسگزارم 🙏 هزاران بار شکر ❤️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نمیدونم شما هستید یانه ولی امشب ۳ تا باردار تو تاپیک حظور دارن ودوتا شون از بارداریشون باخبرن

سلام میشه بگید من کی باردار میشم🙏صلوات فرستادم براتون

خدایا یه دنیا ممنونتم که امسال عیدیمو دادی  ۱۴۰۲/۱/۵ بی بی چکم مثبت شد🙏خدایا شکرت که معجزتو نشونم دادی لطفا خودت مراقب معجزت باش که تو بزرگی و بخشنده🙏🌹لطفا برای سلامتی فندق تو دلیم صلوات بفرستید ممنون💞چطور دلت اومد انقدر زود بگیریش ازم اخه خدا جون چطور😭😭۲۸/۱/۱۴۰۲
حرف زدن من به شما مربوط نیست بالای صدنفر تا الان ریپ زدن رو پیام انگار چشماتون مشکل داره نمی بینید ی ...

من بیکار نیستم نود صفحه رو بخونم صفحه اول پیامتو دیدم ج دادم سایت عمومیه رو هر کی دلم بخواد ریپ میزنم به شماهم هیچ ارتباطی نداره اگه مشکل داری دیگه به خودت ارتباط داره

راهی که میروید به صد شوق و اضطراب ما بازگشته ایم از آن خسته و خراب...!👀👣
نمیدونم شما هستید یانه ولی امشب ۳ تا باردار تو تاپیک حظور دارن ودوتا شون از بارداریشون باخبرن

سلام عزیزم میشه بگی من این ماه حامله میشم یا نه ؟؟؟تورو خدا جوابمو بده خواهری

خدایا شکرت که قراره بزودی به من و آقایی یه بچه سالم هدیه بدی🙏🤰😍قراره بزودی تیکر بارداری بزارم😍🤰
همچیز به نفع شما تموم میشه فقط بخدا توکل کن

به اون پولی که توی ذهنمه تا3 سال دیگه میرسم؟؟؟

یه دختر شمالی هستم که مشهد زندگی میکنه😁 درحال حاضر پشت کنکوری هستم دعاکنید پزشکی قبول بشم💔🙂اگه امضامو خوندی واسه حال روحیم و حل شدن مشکلاتم یه صلوات مهمونم کن😓❤🌺💐

بچه ها اگه کسی استخاره خواست من یه خانومی میشناسم مومنه کارش خیلی خوبه خواستین بیاین پیوی شمارشو بدم البته نمیدونم تلفنی میگیره یانه من حضوری رفتم اما ایقد حرفای درستی باقران زد ک باورم نمیشه گفتم بگم اینجا شاید گره از کارهاتون وا شه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز