2789
عنوان

حس ششم

| مشاهده متن کامل بحث + 17144 بازدید | 2120 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بچت پسره بانو

از رابطه ام چی حس میکنیی؟؟؟؟؟؟

دعام کنید ❤️ یا امام رضا جانم ، به حق « یا جوادالائمه » برسون همه رو به حاجتشون منه حقیر هم بین اونا انشالله 💚☘️ خدارو قسم میدم به آبروی پاک خانم فاطمه الزهرا هرکس برای حاجتم دعا کرد خداوند اول خودشو حاجت روا کنه انشالله ❤️ ‌‌.           ‌‌                                                                                       « السلام علیک یا ضامن آهو السلام علیک یا غریبا الغربا السلام علیک یا معین الضعفاء و الفقراالسلام علیک السلطان اباالحسن علی بن موسی الرضا »                                                                                                                           « اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْن وَ عَلی عَلَیِ بْن الْحُسَین وَ عَلی اَوْلادِ الْحْسَیْن وَ عَلی اَصحابِ الْحُسَین »   
من سزارین کردم عمل عالی  اما میگم کاش طبیعی بود بخیه نداشتم شکمم و نمیدونم من حساسم یا چی میگم ...

بهترین کارو کردی حساسیت ب خرج نده 

کاش منم سزارین بشم 

🌺من حسابم زِ همه مردم این شهر جداست من امیدم به خدا، بعدِ خدا هم به خداست🌺

به نظرم اره یعنی یه مراحلی رو طی میکنی اما حس میکنم قطعی نمیشه خبر ازت نمیگیره؟

عزیزم میشه حستو درباره جنسیت بچم بگی 🙏

وتو خدای اتفاق های محالی ❤️❤️❤️ خدای بزرگم بابت همه چیزای که خواستمو بهم بخشیدی سپاسگزارم 🙏 هزاران بار شکر ❤️
قد متوسط .خوشتیپ کمی تند اخلاق


سلام. من از شما پیش دوستم حرف زدم

ایشون عضو نی نی سایت نیستن


خیلی برا ازدواجش ناراحته که کی ازدواج میکنه. از من خواست که از شما براشون بپرسم

ی روزی تو کوچه ما هم عروسی میشه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حس شیشم خوب

mahbina | 11 ثانیه پیش

تجربیات یک معلم

123sfm | 49 ثانیه پیش
2791
2779
2792