2789
عنوان

حس ششم

| مشاهده متن کامل بحث + 17144 بازدید | 2120 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

مشکل تنبلی داری شما .شوهرت دل به دلت نمیده

عزیزم ببخشید مزاحمتون میشم میشه حستو درباره جنسیت بچم بگی 🙏

وتو خدای اتفاق های محالی ❤️❤️❤️ خدای بزرگم بابت همه چیزای که خواستمو بهم بخشیدی سپاسگزارم 🙏 هزاران بار شکر ❤️
برا خدا کاری نداره تو ۱۰۰ تا آرزو داشته باش .دوتا که چیزی نیست .چون دل شکسته ای به همش میرسی دخترم

وای واقعا؟؟ خیلی امیدوارم کردین نمیدونم چرا خیلی حس خوبی بهتون دارم♡♡♡♡♡

خیلی ممنونم از لطفتون 

میشه درخواست منو قبول کنید لطفا کار مهمی دارم.

یازدهم تجربی🌼

برا خدا کاری نداره تو ۱۰۰ تا آرزو داشته باش .دوتا که چیزی نیست .چون دل شکسته ای به همش میرسی دخترم

واقعا خدا ۱۰۰تا ارزو رو براورده میکنه ؟؟منم خواسته هام زیاده امیدوارم صدامو بشنوه دست رد به سینم نزنن🙏

وتو خدای اتفاق های محالی ❤️❤️❤️ خدای بزرگم بابت همه چیزای که خواستمو بهم بخشیدی سپاسگزارم 🙏 هزاران بار شکر ❤️
میاد پیشت به زودی اما هر روز نمیبینیش عذر میخوام گمشده مذکره؟

آره .ق و گمشده ام دو آدم جداهستن ها .گمشده البته دوره فقط گمشده نیست .عاقبت خودم و گمشده ام چی میشه کی برا همیشه میاد پیشم و کل حقیقت میفهمه و طرفدار من میشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792