2789
عنوان

حس ششم

| مشاهده متن کامل بحث + 17144 بازدید | 2120 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ایشالله صحیح سلامت بدنیا میاد از زایمانم نترس زایمان راحتی داری

مرسی عزیز دلم❤ 

راستش دلم نمیخاد طبیعی بیارم دنبال راه حلم ک سزارین کنم 

🌺من حسابم زِ همه مردم این شهر جداست من امیدم به خدا، بعدِ خدا هم به خداست🌺

مرسی عزیز دلم❤  راستش دلم نمیخاد طبیعی بیارم دنبال راه حلم ک سزارین کنم

من سزارین کردم عمل عالی 

اما میگم کاش طبیعی بود بخیه نداشتم شکمم و نمیدونم من حساسم یا چی میگم کاش بخیه نداشت با اینکه لیزریه و خیلی کوچیکه

@دختررر_اردیبهشتی‍  هرکیو میدونی تگ کن

آهای اهالی نی نی سایت!تورو خداهرتاپیکی رو باور نکنید!بعضیا دروغ میبافن به هم،یا اینکه تاپیک طرف داد میزنه که بابا من فاااانم باز یه عده میان توصیه و راهنمایی و...
حس میکنم دوستته گفتم میزنی عزیز منم دعوت کنا🙈

من کی باردار میشم ممنون میشم بگید خیلی دلم گرفته

چند ماه دیگه

❌❌❌❌❌❌نی نی من پس کی میخواهی بیای تو دلم خیلی به بودنت نیاز داریم منو بابا  مهربونا میشه برام دعا کنید 😔😔
ابوالفضل 

من کی باردار میشم ممنون میشم بگید چند ماه دیگه باردار میشم 

❌❌❌❌❌❌نی نی من پس کی میخواهی بیای تو دلم خیلی به بودنت نیاز داریم منو بابا  مهربونا میشه برام دعا کنید 😔😔

[QUOTE=268961843]از صبح تا حالا نزدیک ۲۰۰ کابررتوخصوصی دارم چت میکنم ازم خصوصیات نخواستن ..اینقد بدم میاد یکی بگه از ...[/QUOTE]

چقدر حسات درست درمیاد قنبری جون؟

و اینکه احیاناً م و ک ل دارید؟؟؟

موکل زیاد دروغ میگه ها

موکل یکی از اقوامم به من گفت کراشم منو واسه ازدواج میخواد که کاملا دروغ بود 

چقدر بابت دل کندن زجر کشیدم  ولی شد.
دوستان من حس ششم نیستم اما میتونم شب موقع خواب به یکی فکر کنم و به حقیقتی دربارش بفهمم این حس چیه د ...

میشه بیای خصوصی

❌❌❌❌❌❌نی نی من پس کی میخواهی بیای تو دلم خیلی به بودنت نیاز داریم منو بابا  مهربونا میشه برام دعا کنید 😔😔
من سزارین کردم عمل عالی  اما میگم کاش طبیعی بود بخیه نداشتم شکمم و نمیدونم من حساسم یا چی میگم ...

عزیزم حس ت بمن چیه؟

من حسابم ز همه مردم این شهر جداستــ♡:) من امیدم به خدا بعد خداهم به خداستــ🦋🍃
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز