m4mmm مدیر عضویت: 1399/03/09 تعداد پست: 17387 عنوان حس ششم | مشاهده متن کامل بحث + 17144 بازدید | 2120 پست یچیزی بگو دربارم بگین دعاتون کنم هرموقع خواستین♡.توی تاپیک هایی ک میخوان واسشون دعا کنید من رو تگ کنید. شما هم اگه دوست داشتید دعام کنید♥️♥️ 1401/10/21 | 22:21 3 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
سلیننننننن عضویت: 1399/04/06 تعداد پست: 2299 بهش بگو هرمشکلی داری بهم بگو باهم حلش کنیم اینجوری بیشتر به زندگی با تو امید وار میشه فعلا قهریم خیلی کل کل میکنیم باهم
parooor عضویت: 1399/06/12 تعداد پست: 4438 خیلی تلاش میکنی به نتیجه دلخواهت برسی و ابتدا روشنه یه گره می افته تو کارت اما به زودی باز میشه عاش ... خواهشاااا در مورد من بگوحمید چرا رفت؟؟ برمیگرده دوباره ،؟؟؟
درمسیرخداوند عضویت: 1400/08/08 تعداد پست: 20444 علی کسی ک دوستش دارم روم انقد غیرت داره ک حتی طول بکشه ولی بهم برسیم؟
sebi عضویت: 1397/09/21 تعداد پست: 638 خیلی تلاش میکنی به نتیجه دلخواهت برسی و ابتدا روشنه یه گره می افته تو کارت اما به زودی باز میشه عاش ... همکارم بمن حسی داره ؟ کنکور قبول میشم؟
درمسیرخداوند عضویت: 1400/08/08 تعداد پست: 20444 همون که گفتی طرف فامیلته حس کسی ک دوستش دارم اگ حس ۶هستی
ترسو68 عضویت: 1397/02/10 تعداد پست: 8903 حس کسی ک دوستش دارم اگ حس ۶هستی من دیگه شما می شناسمشما به عشق ات می رسیمنم بچه ام به سلامت به دنیا میاد 🌈یه مینیمالیست با چادر گل گلی🌈
درمسیرخداوند عضویت: 1400/08/08 تعداد پست: 20444 فعلا نه منم بگید دیگ کسی ک دوستش دارم روم غیرت داره ک حتی طول بکشه ولی تلاش کنه منو ب دست بیاره؟
ترسو68 عضویت: 1397/02/10 تعداد پست: 8903 یه زن میبینم که مخالفت میکنه فامیله سنشزیاد نیست حدود۴۰و کمتر اما دراخر بهم میرسین اون فرد ف ... من هفته آینده سونو آنومالی دارم نی نی ام سالمه به سلامت به دنیا میادبه سختی باردار شدم ولی راستش بگو ناراحت نمیشم 🌈یه مینیمالیست با چادر گل گلی🌈
mamisamy عضویت: 1401/05/01 تعداد پست: 114 دور نیست یه ۲۰۶میبینم عزیزم میشه درمورد منو همسرم هم چیزی بگی؟ من حسابم ز همه مردم این شهر جداستــ♡:) من امیدم به خدا بعد خداهم به خداستــ🦋🍃
درمسیرخداوند عضویت: 1400/08/08 تعداد پست: 20444 من دیگه شما می شناسم شما به عشق ات می رسی منم بچه ام به سلامت به دنیا میاد من شمارو نمیشناسم ببخشید.ان شاالله بچه اتون سالم باشه.ممنون از دعای خیرتون
ترسو68 عضویت: 1397/02/10 تعداد پست: 8903 من شمارو نمیشناسم ببخشید.ان شاالله بچه اتون سالم باشه.ممنون از دعای خیرتون من از وقتی بارذار شدم با ای وی اف از استرس سلانت نی نی تو تاپیک های حس ششم میامشما از این تاپیک ها می شناسم 🌈یه مینیمالیست با چادر گل گلی🌈