2789
عنوان

حس ششم

| مشاهده متن کامل بحث + 17144 بازدید | 2120 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

دستور باطل سحر برا هر کس مشکل داره خیلی مجربه ...۳ بار سوره تکویر بخون به آب بعد از حمام آب رابریزین رو سر وبدن .۴ گوشه خونه چهار قل بخونید وفوت کنید گلاب اسپری کنید همه جای خونتون تا مشکلتون حل بشه

دستور باطل سحر برا هر کس مشکل داره خیلی مجربه ...۳ بار سوره تکویر بخون به آب بعد از حمام آب رابریزین ...

دوسم داره همسرم؟؟؟اگ ب مادرشوهرم امروز پیام بدم خوبه براتبریک روزمادر؟بین ما جدایی نیس؟😔😔

🙃
ببین تو ذهنم این اینا اومد که خانواده ش بین دو تا دختر که برن خاستگاریش شک داره طرفم تپل و سفید اما ...

من کنکور تجربی امسال چه رشته ای میارم ؟ هوشبری ،دندون،دارو،پزشکی،فیزیوتراپی،تکسینین اتاق عمل،تربیت معلم ؟


دولتی یا ازاد ؟ دی یا تیر ؟




عزیزم خواهشا جواب بده❤️‍🩹🥺

•که جهان رنج بزرگیست 

رفتی یه مراسمی یا زاعو دیدی چله افتاده بهت

سلام 

مامانم اینا مخالفن با ازدواجم نمیزارن بیاد خاستگاری بنظرت کی ازدواج میکنم باهاش چ سالی و چ ماهی؟! 


سه سال و خورده پیش مامان و بابام ابجیمو میدن ب ی غریبه وقتی دنیا میاد توی چند سالکی میفهمه ک مامان پ بابای واقعیش نیستن ی روزی میبینمش؟! 

مممنون میشم بگی 

  تا بداند که شب ما به چه سان می‌گذردغم عشقش دِه و عشقش دِه و بسیارش دِه.                   کام دنیا بر لبم هرگز نشد  اما گذشت کس چه میداند چه ها برما گذشت خنده بر لب بغض دنیا خورده ایم  خنده و بغض دنیا یکجا گذشت                                   خدایا شکرت بخاطره همچی شکرت ک منو ب همه ارزوهای قشنکم میرسونی. 1399/12/7وقتی تورو دیدم نمیدونستم زندگیم انقدر تغییر میکنه.                          1402/1/11نمیدونم کدوم حرفات و باور کنم سعی دن برای موندن من توی رابطه رو یا کاراتو.                        واسه موهاتون اکر کم پشته روغن رزماری بزنید واسه مژه هاتون روغن کرچک ناخوناتون و همش مرطوب نگه دارید اب زیادبخورید واسه روشن شدن پوستتون و الورا گه کاهی بزنید
بیا خصوصی برات سرکتاب باز کنم

سلام منم می‌خوام ،،، پولیه؟! 

واقعا خیلی دو دل هستم و اذیتم 🥺😭

ما توبه شکستیم ولی دل نشکستیم :)................فاجعه اونجاست که یه نفرو به همه دنیا و آدماش ترجیح میدی ، بعد همون یه نفر ساده ترین چیزها رو به تو ترجیح میده!به قول شاعر : وای بر من، تو همانی که امیدم بودی؟!
ببین تو ذهنم این اینا اومد که خانواده ش بین دو تا دختر که برن خاستگاریش شک داره طرفم تپل و سفید اما ...

سلام عزیزم

میشع بگی تا اخر امسال با کسی آشنا میشم یا نه؟

شغلش چی یع؟

ان شاءالله حال دل آدما عین ذاتشون بشه👌
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز