m4mmm مدیر عضویت: 1399/03/09 تعداد پست: 17387 عنوان حس ششم | مشاهده متن کامل بحث + 17144 بازدید | 2120 پست یچیزی بگو دربارم بگین دعاتون کنم هرموقع خواستین♡.توی تاپیک هایی ک میخوان واسشون دعا کنید من رو تگ کنید. شما هم اگه دوست داشتید دعام کنید♥️♥️ 1401/10/21 | 22:21 3 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
کاژین76 عضویت: 1399/08/04 تعداد پست: 8935 ببین تو ذهنم این اینا اومد که خانواده ش بین دو تا دختر که برن خاستگاریش شک داره طرفم تپل و سفید اما ... من باردارم به نظرت زخمهاخوب میشونداما"خوب "شدن با مثل روزاول شدن خیلی فرق داره....💔
20_mehraban عضویت: 1401/08/29 تعداد پست: 2855 ابی یا بنفش شوهرم ایندفعه ماشین برنده میشه؟؟ خدایـا شكرت♥😍😘
72saharr عضویت: 1401/05/27 تعداد پست: 902 نه عزیزم برات صلوات میفرستم،حالا حس میلاد چیه به من اینم بگو؟؟
مهندس_جوان عضویت: 1401/01/19 تعداد پست: 2968 ببین تو ذهنم این اینا اومد که خانواده ش بین دو تا دختر که برن خاستگاریش شک داره طرفم تپل و سفید اما ... اوف مرسی گلم ایشالاع مشکلت حل شه صلوات فرسادم برات جانم❤️ و گاه باید خندید بر غمی بی پایان...🥲❤
khorshidezibaeiha عضویت: 1401/09/12 تعداد پست: 6963 نه ممنونم عزیزم..دوسم داره همسرم؟؟؟اگ ب مادرشوهرم امروز پیام بدم خوبه براتبریک روزمادر؟بین ما جدایی نیس؟😔😔 🙃
خوررشيد عضویت: 1401/08/26 تعداد پست: 4938 نه من كي باردار ميشم؟ چندماهه اقدامم نميدونم چرا نميشه بچه دوممه، جنسيتش
بهارطوفانی عضویت: 1401/06/25 تعداد پست: 783 لطفا یکی بگهب هدفم میرسم ؟ با کسی ک داره کمکم میکنه ادامه بدم ؟حس همین فرد بهم معمولیه دیگ درسته؟
sajedeh1372 عضویت: 1401/08/30 تعداد پست: 499 بله پریودت عقب افتاده؟ خواهش میکنم جواب منم بدین میشه بگی ابجیم با اونی کتو ذهن منع ازدواج میکنه یا نخواهش میکنم پیامم جواب بده
غیرت عضویت: 1401/08/18 تعداد پست: 1266 اوف مرسی گلم ایشالاع مشکلت حل شه صلوات فرسادم برات جانم❤️ مرسی عزیزم همچنین برای شما🙏🙏💝
قمبری_سابقم عضویت: 1400/12/14 تعداد پست: 845 من كي باردار ميشم؟ چندماهه اقدامم نميدونم چرا نميشه بچه دوممه، جنسيتش رفتی یه مراسمی یا زاعو دیدی چله افتاده بهت
مهیاس98 عضویت: 1400/05/08 تعداد پست: 16332 ببین جدایی بینتون نیست ولی نمیزارن بهت نزدیک بشه کارمن وشوهرم چی درست میشه؟ از اونی كه ميگفت به خاطرت با كُل دنيا ميجنگَم چه خبر؟هنوز داره ميجنگه يا شهيد شُد؟
khorshidezibaeiha عضویت: 1401/09/12 تعداد پست: 6963 رفتی یه مراسمی یا زاعو دیدی چله افتاده بهت .دوسم داره همسرم؟؟؟اگ ب مادرشوهرم امروز پیام بدم خوبه براتبریک روزمادر؟بین ما جدایی نیس؟😔😔 🙃