2777
2789
عنوان

حس ششم

| مشاهده متن کامل بحث + 17144 بازدید | 2120 پست
هیچ حسی ازت نگرفتم فقط همین که مشکلات یکی به دست خودت و اون یکی بدست دیگری حل میشه موفق باشی

منوشوهرم کی اشتی میکنیم؟کی زنگ میزنه بهم؟توروخدااااابگوووووو،دوسم داره؟؟خیانت نمیکنه؟؟

🙃

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هیچ حسی ازت نگرفتم فقط همین که مشکلات یکی به دست خودت و اون یکی بدست دیگری حل میشه موفق باشی

میشه بگی برم دانشگاه ماه دیگه کسی روم کراش میزنه یا ن؟

مشاور کنکورم تیم خفنی داریم اگه خواستی مشاور همراهی برا کنکورت داشته باشی پیشتم حتما بهم پیام بده

اره پایان نامه ات رو دفاع میکنی و نتیجه مطلوبتو میگیری واینکه همکارا بهت حس داره چون سر بزیری و بهت ...


عزیز دلم ببخشید من اذیتت کردم برات سه تا آیه الکرسی میخونم این و هم لطفا جواب بده 

حس میکنی با همین همکارم ازدواج میکنم؟ یا معلوم نیست؟ 

حافظ نهاد نیک تو کامت برآورد ...
پیام میده بهت مثلا تو این ماه اما از حسش به تو مطمئن نیستم


ممنون مهربون 

حس که درسته چیزی بینمون نیست یه آشناهست چون مدتیه جواب نمیده نگران حالشم

می شه بگی کی باردار می شم؟

پیام میده بهت مثلا تو این ماه اما از حسش به تو مطمئن نیستم

عزيزم لطفا راجب ازدواج منم بگو كي ازدواج ميكنم ؟ كجا اشنا ميشم ؟ وضع ماليش اون طور ك ميخوام هست ؟ چيكارس؟

لطفا بگو🙏🏻❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بالش طبی

phoebejoon | 26 ثانیه پیش

ناشناس💛

verdigris | 41 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز