2777
2789
عنوان

حس ششم

| مشاهده متن کامل بحث + 17144 بازدید | 2120 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نمیدونم فک کنم تازه کشف شدم یه حس عجیبیه اما وقتی بهش فکر میکنم اذیت میشم

لطفاااا سوال منم جواب بده 

اون کاری که دارم واسش وقت میذارم نتیجه میده؟ کی؟

آزمون هامو خوب میدم؟

s هنوز عاشقمه یا عاشق اون فرد دیگه شده؟

خدا دوباره شمارو سرپا می‌کنه ، دقیقا مقابل کسایی که شمارو شکستن ! (:
خواهش,میکنم بگو خانم دکتر,عزیزم بنظرت میشه با تلاش این حس شما ک میگی ازاد یا کارمند رو خودم تغییر بد ...

شرایط سختیه اما تو میتونی یه دانشگاه خوب میبینم

گفتم ک توی یه شهر بزرگ سعی کن تو پیش قدم نشی 

بله جواب میده و به نتیجه مطلوبی میرسی لطفا صبور باش یه مقدار طول میکشه نه به تو فکر میکنه

توی رشته دندون موفق میشم؟؟

کلا چی از آیندم حس میکنی خواهشااا بگو هرچی حس میکنی🙏😶😶

یه دختر شمالی هستم که مشهد زندگی میکنه😁 درحال حاضر پشت کنکوری هستم دعاکنید پزشکی قبول بشم💔🙂اگه امضامو خوندی واسه حال روحیم و حل شدن مشکلاتم یه صلوات مهمونم کن😓❤🌺💐
ته مونده مال خودش میره سمت اون ولی پشیمون میشه و فکرش درگیر تو میمونه در ضمن با اون هم ازدواج نمیکن ...


اونو واسه اینکه هواشو داره؟موقعیت بالاتری داره اون و زیاد میتونه بره بیرون باهاش حالا لعنتی میگف تو س‌سی واسم شخصیت و اخلافتو دوس دارم خوشگلی کلا اینا فرقامون بود


من کلا بهش گفتم شرط اولم اینه حتی انتظار حرف ...نداشته باشی؟


ه^نظرت چیه جواب بده گلی لطفا



دعا کن مرا که سخت محتاج استجابتم🌱🤲🏻
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز