بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
یه دختر شمالی هستم که مشهد زندگی میکنه😁 درحال حاضر پشت کنکوری هستم دعاکنید پزشکی قبول بشم💔🙂اگه امضامو خوندی واسه حال روحیم و حل شدن مشکلاتم یه صلوات مهمونم کن😓❤🌺💐
ته مونده مال خودش میره سمت اون ولی پشیمون میشه و فکرش درگیر تو میمونه در ضمن با اون هم ازدواج نمیکن ...
اونو واسه اینکه هواشو داره؟موقعیت بالاتری داره اون و زیاد میتونه بره بیرون باهاش حالا لعنتی میگف تو سسی واسم شخصیت و اخلافتو دوس دارم خوشگلی کلا اینا فرقامون بود
من کلا بهش گفتم شرط اولم اینه حتی انتظار حرف ...نداشته باشی؟