m4mmm مدیر عضویت: 1399/03/09 تعداد پست: 17387 عنوان حس ششم | مشاهده متن کامل بحث + 17144 بازدید | 2120 پست یچیزی بگو دربارم بگین دعاتون کنم هرموقع خواستین♡.توی تاپیک هایی ک میخوان واسشون دعا کنید من رو تگ کنید. شما هم اگه دوست داشتید دعام کنید♥️♥️ 1401/10/21 | 22:21 3 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
قهوه_لاته عضویت: 1401/10/21 تعداد پست: 286 برای منم بگید لطفا،در مورد بارداری یه پسر خوشگل میبینمشبیه خودته سال بعد به زودی باردار میشی یکم اذیت میشی اولاشاما ارزششو دارهشوهرتم دوست داره
مریمممم۷۷۶۶ عضویت: 1401/08/14 تعداد پست: 1208 نه لیاقتتو نداره میشه جواب منم بدی؟☹️حس اون پسری که الان تو ذهنمه به من چیه؟
دریادل401 عضویت: 1401/07/15 تعداد پست: 2087 یه پسر خوشگل میبینم شبیه خودته سال بعد به زودی باردار میشی یکم اذیت میشی اوباش اما ارزششو دا ... منم بگو برای بارداریم وجنسیتش🥺خواهرم کی ازدواج میکنه لطفابرام دعاکنید بچمو صحیح وسالم بغل بگیرم مرسی❤️
totochichi عضویت: 1401/09/07 تعداد پست: 6172 دوستش یه آدم حسودیه ک دوست نداره اون گذاشتم موفق باشه و در آینده نزدیک بهش یه ضربه میزنه کراش ... مرسی عزیزم انقد دقیق گفتیفقط یه جاش نوشتی «اما دیره » گفتی وقتی بفهمه دوستش دروغ گفته که من گذشتم خوب نیست و اینم باورش شده اما دیره چرا دیره؟؟؟ چقدر بابت دل کندن زجر کشیدم ولی شد.
setarehhhhh80 عضویت: 1400/09/02 تعداد پست: 7825 یه پسر خوشگل میبینم شبیه خودته سال بعد به زودی باردار میشی یکم اذیت میشی اوباش اما ارزششو دا ... منم بگو لطفا چجوری ازدواج میکنم و کی
khorshidezibaeiha عضویت: 1401/09/12 تعداد پست: 6963 دوستش یه آدم حسودیه ک دوست نداره اون گذاشتم موفق باشه و در آینده نزدیک بهش یه ضربه میزنه کراش ... شوهرم دوسم داره؟؟خیانت میکنه؟؟ 🙃
آنیل۴۰۲ عضویت: 1401/08/15 تعداد پست: 551 یه پسر خوشگل میبینم شبیه خودته سال بعد به زودی باردار میشی یکم اذیت میشی اولاشاما ارزششو دار ... مرسی عزیزم،ان شاالله میشه برای مامان شدنم یک صلوات بفرستید.خدایا صبرم تموم شده🥺😍
یاسلوس عضویت: 1401/09/13 تعداد پست: 1132 دوستش یه آدم حسودیه ک دوست نداره اون گذاشتم موفق باشه و در آینده نزدیک بهش یه ضربه میزنه کراش ... عزیزم شما هم میشه بگی امیر ویاسمین به هم میرسن؟اگه اره کی؟اگه نه چرا؟ممنونت میشم❤️
fateme_am_ عضویت: 1401/07/09 تعداد پست: 344 دوستش یه آدم حسودیه ک دوست نداره اون گذاشتم موفق باشه و در آینده نزدیک بهش یه ضربه میزنه کراش ... عزیزم میشه جواب منم بدیکی آشتی میکنم با شوهرم؟در کل چجوری آدمیه؟دوسم داره؟خیانتم میکنه یا نه
maryamkhorramak عضویت: 1401/09/05 تعداد پست: 1531 با منی؟یا سوال پرسیدی؟😂 مگه شما دختر خانم مفتخری هستی؟؟؟؟ ارزیاب خسارت بیمه هستم اگر اینجا کارفرما داریم یا همسرتون کارفرما هست میتونم بیمه نامه مسولیت برای دوستان رایگان عیب یابی کنم تا از حبس و تبعات کیفری براتون جلوگیری بشه
مامان1234566 عضویت: 1401/09/26 تعداد پست: 491 یه پسر خوشگل میبینم شبیه خودته سال بعد به زودی باردار میشی یکم اذیت میشی اولاشاما ارزششو دار ... بمنم میگی سال بعد نقل مکان دارم تهران؟همسرم تهران خونه داره؟