2777
2789
عنوان

حس ششم

| مشاهده متن کامل بحث + 17144 بازدید | 2120 پست
بعد عید باردار میشی بچت پسره

منووووووووووووووووو بگووووووووو

از کسے نپرس خوشبختی کجاس ✌                                          تو بازی کن عمو .......!        نویـســـــــنده    خــــــــــداس❤                              هروقت خیلی بهت سخت گذشت وناامید شدی  و رسیدی ته خط مدام با خودت بگـــــو: به مو میرسه  پاره نمیشه ؛؛؛  خداهست خداهست خداهستـــ                         میخوام بد باشم ،خدا نمیزاره                                    میخام خوب باشم بندش نمیزاره ،                       عجب بساطی داریما ،                                         بــخــدا نگـــو ⛔◀ مشکل بزرگی دارم▶     ب مشکلت بگو 😒    خـداے بـــــــزرگے دارم 💗💞💖                                                                                
بعد عید باردار میشی بچت پسره

عزیزم میشه تو خصوصی بپرسم یا نه همینجا؟

معنی کاربری که گذاشتم اسم همسر کوروش کبیر هست✨من از نسل کاساندان شهبانوی ۲۸ کشور آسیایی مشاور و همسر کوروش کبیر ، از نسل آرتمیس نخستین و تنها زن دریا سالار جهان ، از نسل گردیه بانوی دلاور و جنگجوی ایرانم💚🤍❤️خدایا ؛ برایم بخواه که برسد ، بیاید ، درست شود ، خوب شود ، خوب خوب ، هر آنچه خواهی💖

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


پسره ارزش دوست داشتن نداره

چرا😢

بگین دعاتون کنم هرموقع خواستین♡.توی تاپیک هایی ک میخوان واسشون دعا کنید من رو تگ کنید. شما هم اگه دوست داشتید دعام کنید♥️♥️
بعد عید باردار میشی بچت پسره

مثلا چه ماهي؟😔كاش همين امسال باردار ميشدم....


نشد چون خدا نخواست💔و بلاخره معجزه هميشه اتفاق ميوفته در تاريخ ٠٣/٠٣/٠٣ بيبي چكم مثبت شد💕خدايا خودت مراقبِمون باش🤍 ٠٣/٠٣/١٠آزمايش مثبتمم گرفتم🌾بماند به يادگار از تاريخ ٠٣/٠٥/٠٣ كه خداوند بار ديگه بزرگي ش رو نشونم داد و يه فرشته صحيح و سالم بهم سپرد💙
بعد عید باردار میشی بچت پسره

میشه لطفا بگی کی ماشین و خونه میخریم ؟؟؟و کی اسباب کشی میکنیم و بچه دومم چی هست و کی دنیا میاد

خدا مجدد منو لایق مادر شدن دونست میشه دعا کنید فسقلیم سالم باشه  مامان یه گل پسر خوشتیپ پنج ساله هستم🥰بچه دومم رو بخاطر مشکل دیسپلازی استخوانی دو سال قبل توی ۱۸ هفته از دست دادم قسمت نبود پسرکم بمونه برام دوستاي گلم ميشه دعا كنيد همسرم کارش خوب پیش بره و زودتر اسباب کشی کنیم  ♥️ کاش منم یه روزی تاپیک بزنم بگم بالاخره صاحب خونه ششدیم  

شوهرت وبرادرش باهم بحث میکنن .یه مقدار از سهمشو میده .همشو نمیده .حس شما هم کاملا درسته کاش شوهرت به ...

تورو خدا برا منم بگو

کی ازدواج می کنم؟

ی روزی تو کوچه ما هم عروسی میشه
مشکل تنبلی داری شما .شوهرت دل به دلت نمیده

بچه جاريم چيه ؟؟؟ بگو لطفا

نشد چون خدا نخواست💔و بلاخره معجزه هميشه اتفاق ميوفته در تاريخ ٠٣/٠٣/٠٣ بيبي چكم مثبت شد💕خدايا خودت مراقبِمون باش🤍 ٠٣/٠٣/١٠آزمايش مثبتمم گرفتم🌾بماند به يادگار از تاريخ ٠٣/٠٥/٠٣ كه خداوند بار ديگه بزرگي ش رو نشونم داد و يه فرشته صحيح و سالم بهم سپرد💙
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز