2789
عنوان

حس ششم

| مشاهده متن کامل بحث + 17144 بازدید | 2120 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

شما شیرینی بار داریتو ندادی بهم  


سلام عزیزم میشه راجب ازدواج منم بگی با م و اینکه چه رشته ای قبول میشم 

چه کسی می داند که تو در پیله تنهایی خود تنهایی؟! نظر همه محترمه اما هر نظری درست نیست پس قبل عمل به هر نظریخوب فکر کن
شما منتظر یه اتفاقی که برات میفته عید امسال برات بهترین ساله

منم بگو لطفا 

با کی ازدواج میکنم ؟ کی؟ پدرمادرش چیکاره هستن؟

 أُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصِيرٌ بِالْعِبَادِ   خدای قشنگم از اولش سپردم به تو ❤
آینده زندگی خوبی در انتظارته به اونی که فکر میکنی میرسی

میشه نظرت رو در مورد کار شوهرم و داداشاش بگی (بشدت بدبینم و حس میکنم جدا میشن )اگه جدا میشن کی ؟؟سهمشو ازشون میگیره شوهرم ؟

خدا مجدد منو لایق مادر شدن دونست میشه دعا کنید فسقلیم سالم باشه  مامان یه گل پسر خوشتیپ پنج ساله هستم🥰بچه دومم رو بخاطر مشکل دیسپلازی استخوانی دو سال قبل توی ۱۸ هفته از دست دادم قسمت نبود پسرکم بمونه برام دوستاي گلم ميشه دعا كنيد همسرم کارش خوب پیش بره و زودتر اسباب کشی کنیم  ♥️ کاش منم یه روزی تاپیک بزنم بگم بالاخره صاحب خونه ششدیم  

بچه ها کسی حسش قوی هست بگه من کی حامله میشم ؟!

منتظرم‌ یه ساله....

غرق شدن تایتانیک برای خرچنگ های زنده ای که تو آشپزخونه‌ی کشتی بودن یه معجزه بود! همون قدر محال... همون قدر غیرممکن...🩷🪷

خاستگار داری ولی نمیشه .چون بستگی داری

منو میگی لطفاااا؟؟؟ ♥️♥️ دعات میکنم ، اتفاقی ک میخوام میوفته تا اخر بهمن؟

بگین دعاتون کنم هرموقع خواستین♡.توی تاپیک هایی ک میخوان واسشون دعا کنید من رو تگ کنید. شما هم اگه دوست داشتید دعام کنید♥️♥️
خاستگار داری ولی نمیشه .چون بستگی داری

منوووبگووو ، مجردم چیا حس میکنی 

از کسے نپرس خوشبختی کجاس ✌                                          تو بازی کن عمو .......!        نویـســـــــنده    خــــــــــداس❤                              هروقت خیلی بهت سخت گذشت وناامید شدی  و رسیدی ته خط مدام با خودت بگـــــو: به مو میرسه  پاره نمیشه ؛؛؛  خداهست خداهست خداهستـــ                         میخوام بد باشم ،خدا نمیزاره                                    میخام خوب باشم بندش نمیزاره ،                       عجب بساطی داریما ،                                         بــخــدا نگـــو ⛔◀ مشکل بزرگی دارم▶     ب مشکلت بگو 😒    خـداے بـــــــزرگے دارم 💗💞💖                                                                                
بله گلم .ولی من کتاب میبینم

عزیزم کتاب یعنی چی؟ ببخشیدا زیاد نمیدونم ❤️

معنی کاربری که گذاشتم اسم همسر کوروش کبیر هست✨من از نسل کاساندان شهبانوی ۲۸ کشور آسیایی مشاور و همسر کوروش کبیر ، از نسل آرتمیس نخستین و تنها زن دریا سالار جهان ، از نسل گردیه بانوی دلاور و جنگجوی ایرانم💚🤍❤️خدایا ؛ برایم بخواه که برسد ، بیاید ، درست شود ، خوب شود ، خوب خوب ، هر آنچه خواهی💖

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792