m4mmm مدیر عضویت: 1399/03/09 تعداد پست: 17387 عنوان حس ششم | مشاهده متن کامل بحث + 17144 بازدید | 2120 پست یچیزی بگو دربارم بگین دعاتون کنم هرموقع خواستین♡.توی تاپیک هایی ک میخوان واسشون دعا کنید من رو تگ کنید. شما هم اگه دوست داشتید دعام کنید♥️♥️ 1401/10/21 | 22:21 3 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
_heart_ عضویت: 1401/06/28 تعداد پست: 2298 دعا کردم❤️ ممنونم ✨میشه برای خوشبختیم و موفقیتم دعاکنین؟(اسمم رقیه هست)🙏🏻🙂
khorshidezibaeiha عضویت: 1401/09/12 تعداد پست: 6963 هیچ حسی ازت نگرفتم فقط همین که مشکلات یکی به دست خودت و اون یکی بدست دیگری حل میشه موفق باشی منوشوهرم کی اشتی میکنیم؟کی زنگ میزنه بهم؟توروخدااااابگوووووو،دوسم داره؟؟خیانت نمیکنه؟؟ 🙃
miniava عضویت: 1401/04/18 تعداد پست: 5677 هیچ حسی ازت نگرفتم فقط همین که مشکلات یکی به دست خودت و اون یکی بدست دیگری حل میشه موفق باشی میشه بگی برم دانشگاه ماه دیگه کسی روم کراش میزنه یا ن؟ مشاور کنکورم تیم خفنی داریم اگه خواستی مشاور همراهی برا کنکورت داشته باشی پیشتم حتما بهم پیام بده
یـyarـارا عضویت: 1401/05/02 تعداد پست: 115 تا آخر امسال❤️ لطفا به منم بگو کی بچه دارمیشم واینکه دختر میشه یاپسر
تنها1989 عضویت: 1396/10/28 تعداد پست: 1370 اره پایان نامه ات رو دفاع میکنی و نتیجه مطلوبتو میگیری واینکه همکارا بهت حس داره چون سر بزیری و بهت ... عزیز دلم ببخشید من اذیتت کردم برات سه تا آیه الکرسی میخونم این و هم لطفا جواب بده حس میکنی با همین همکارم ازدواج میکنم؟ یا معلوم نیست؟ حافظ نهاد نیک تو کامت برآورد ...
nazdast عضویت: 1397/06/26 تعداد پست: 4887 پیام میده بهت مثلا تو این ماه اما از حسش به تو مطمئن نیستم ممنون مهربون حس که درسته چیزی بینمون نیست یه آشناهست چون مدتیه جواب نمیده نگران حالشممی شه بگی کی باردار می شم؟
هایرین عضویت: 1401/02/04 تعداد پست: 2686 هیچ حسی ازت نگرفتم فقط همین که مشکلات یکی به دست خودت و اون یکی بدست دیگری حل میشه موفق باشی بچه های دانشگاه راجب من چه فکری میکنند؟ ؟چه دخترای ام
raha051 عضویت: 1399/10/15 تعداد پست: 13197 پیام میده بهت مثلا تو این ماه اما از حسش به تو مطمئن نیستم عزيزم لطفا راجب ازدواج منم بگو كي ازدواج ميكنم ؟ كجا اشنا ميشم ؟ وضع ماليش اون طور ك ميخوام هست ؟ چيكارس؟لطفا بگو🙏🏻❤️
قمبری_سابقم عضویت: 1400/12/14 تعداد پست: 845 میشه حس ینفر بهم چیه1؟؟؟ در موردم فکر میکنه؟؟ بله بهت حس داره
مهندس_جوان عضویت: 1401/01/19 تعداد پست: 2968 هیچ حسی ازت نگرفتم فقط همین که مشکلات یکی به دست خودت و اون یکی بدست دیگری حل میشه موفق باشی ممنونم میشه بگی کی شاغل میشم🥲برام خیلی مهمه و گاه باید خندید بر غمی بی پایان...🥲❤
دلارام۸۸۰۰ عضویت: 1401/09/07 تعداد پست: 2814 هیچ حسی ازت نگرفتم فقط همین که مشکلات یکی به دست خودت و اون یکی بدست دیگری حل میشه موفق باشی میشه بگی جلال قصد بدی نسبت بهم داره؟
khorshidezibaeiha عضویت: 1401/09/12 تعداد پست: 6963 منوشوهرم کی اشتی میکنیم؟کی زنگ میزنه بهم؟توروخدااااابگوووووو،دوسم داره؟؟خیانت نمیکنه؟ 🙃
غیرت عضویت: 1401/08/18 تعداد پست: 1266 منوشوهرم کی اشتی میکنیم؟کی زنگ میزنه بهم؟توروخدااااابگوووووو،دوسم داره؟؟خیانت نمیکنه؟؟ نه بابا خیانت اصلا
قهوه_لاته عضویت: 1401/10/21 تعداد پست: 286 عزیز دلم ببخشید من اذیتت کردم برات سه تا آیه الکرسی میخونم این و هم لطفا جواب بده حس میکنی با ... با همین همکارا آشنا میشی خاستگاری میبینم اما نتونستم بفهمم ازدواج میکنی یان